Reglementswijziging pauze juryleden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Reglementswijziging pauze juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 11:52

In het nieuwe dressuurreglement is het artikel (art 124) tav de pauzes van juryleden veranderd. In art 124.4 en 124.5 staan doorhalingen en toevoegingen. In art 124.6 staat ook een wijziging en hier staat achter dat het ingaat per 1 oktober 2011. Geldt dit laatste nu alleen voor art 124.6 of ook voor 124.4 en 124.5?

Ik heb morgen namelijk een rubriek te jureren met 34 combi's en hier is maar 5 minuten pauze ingeroosterd. Ik heb al gebeld en ze gaan er nu 2 pauzes inlassen, maar ik wil ze morgen alsnog het juiste reglement laten zien, zodat ze het voor de volgende keer wel goed weten.

Nog even de link naar de reglementswijziging.. http://www.knhs.nl/objects/00022779.pdf

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 11:55

Zoals ik het lees, gaat alleen dat beoordelen van ZZ-zwaar door twee juryleden in per 1 oktober. Die van de pauzes gaat in per gisteren.

*edit: nu je dit even opgezocht hebt om het secretariaat het te laten zien, ga ik morgen ook maar even met de reglementen zwaaien. Er staat volgens mij namelijk ook ergens in de reglementen dat de startlijsten zo snel mogelijk, doch uiterlijk ??? voor de wedstrijd klaar moeten zijn? Kreeg net de startlijst binnen voor de wedstrijd die ik morgen moet jureren, en het was ook nog eens geen fatsoenlijke lijst. Staat ook nergens gepubliceerd of zo...

Quinn

Re: Reglementswijziging pauze juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 18:31

Ik moet morgen ook 34 combinaties jureren en zie nu op startlijsten dat er een extra pauze is ingelast.