[EG]Nicole

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandra694

[EG]Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 10:10

hallo allemaal

aanstaande zondag ben ik alweer 2 weken in bezit van een superrr mooie kwpn-er merrie van 15 jaar oud
ze doet alles echt super en helemaal perfect....
ik heb haar via een handelstal gekocht en ook laten keuren ze was helemaal in orde
ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb maar ik zoek de oude eigenaars van mijn mooie meisje nicole het lijkt me leuk om met hun in contact te komen omdat hun de hele leven voor haar gezorg hebben en precies weten hoe ze is
het lijkt me erg leuk om in contact te komen met de oude eigenaars van nicole:D:D
ik weet niet hoe ik foto's moet uploaden dus voor foto's kunt u mij gerust een email sturen en dan stuur ik ze op.....hopelijk is er iemand die mij kan helpen

groetjes
sandra

mika11

Re: [EG]Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:29

Bij de handelsstal waar ze vandaan komt, zullen ze toch wel weten wie de vorige eigenaren waren?

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 10:32

ik heb geen idee vaak doen handelsstallen nogal moeilijk over het verstrekken van informatie ik heb hun al een emailtje gestuurd met de vraag of ze mischien wat meer informatie hebben over de vorige eigenaar

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:36

De handelsstallen zelf doen daar niet moeilijk over.
Maar soms zegt een verkoper van een paard dat ze zijn telefoonnummer gerust mogen geven aan de volgende eigenaar.
En soms wil een verkoper dat absoluut niet.

Je kunt ook een email sturen naar de handelsstal of ze jouw gegevens willen doorsturen naar de vorige eigenaar. Dan kunnen die zelf contact met jouw opnemen als ze dat willen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:15

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:06

Daarom hier een slotje :)