Rijjasje met lange mouwen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elise95

Rijjasje met lange mouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 17:00

Hallo.

Ik heb dus een probleempje alle mouwen van de rijjasjes zijn te kort. Ik heb vandaag de extra lange maten van kentucky geprobeerd, maar ook die zijn te kort. Vanaf maat 40 zijn de mouwen goed, maar dan is het net een soep jurk.
En ook andere jasjes hebben te korte mouwen. Had ook al een mooie bij de divoza gezien, maarja te korte mouwen.

Dus wie weet er een jasje maat 36 met extra lange mouwen? Evt. ook waar die te koop is.

Alvast bedankt :D

eelk148

Re: Rijjasje met lange mouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:02

mischien is het handig als je de lengte erbij zet voor je mouwen want wat is lang??
suc6 ik weet helaas niet veel van dat soort jasjes

Wiske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:03

Misschien kan je een jasje op maat laten maken? Maar daar zit vaak wel een prijskaartje aan.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 17:04

Ïk heb hetzelfde probleem, mouwen van jasjes zijn altijd te kort! Maat 36/38 en 1,82 lang zijn is echt niet handig.. :') In de winter heb k een trui onder mn jasje dus dan ist niet zo erg maar in de zomer is dat ook niet echt een optie..

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:19

als ik je probleem zo lees denk ik dat het voor jou mischien handiger is om er 1 op maat telaten maken maar die zij meestal wel duurder maarja dan heb je wel jouwn perfecte jasje xD

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 19:21

Ik had hetzelfde probleem. Heb van mijn beide rijjasjes de mouwen iets laten uitleggen en dat maakte net het verschil :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 19:29

Zit er ook overna te denken om er een op maat te laten maken. Maar dan moet ik eerst nog even sparen :')

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:44

Probeer eens een jasje van Kingsland. Ik heb ook eentje, en de mouwen zijn voor mij aan de lange kant terwijl ik anders altijd last had van te korte mouwen.

De jasjes zijn wel aan de prijzige kant, moet ik erbij zeggen.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:47

Roxxiejj schreef:
Ik had hetzelfde probleem. Heb van mijn beide rijjasjes de mouwen iets laten uitleggen en dat maakte net het verschil :j

Hier precies hetzelfde. Ik kijk altijd hoeveel er van de stof naar binnen is omgeslagen, zodat ik de mouwen kan uitleggen. Bij mijn huidige jasje kon dit voor 5 cm en dat maakte de mouwen nu nét lang genoeg zijn.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:50

Pikeur Diana heeft ook lange mouwen en als je die laat uitleggen zijn ze goed :)
Alleen Pikeur Diana is heel duur... :(:)

louise25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:00

had je al op marktplaats gekeken en dan in de buurt zoeken?

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 14:51

Mijn vriendin heeft er een met zulke beschrijvingen gescoord bij de Hypo van Global, zij is zelf vrij lang maar haar bovenlijf niet. Ze is heel slank maar haar armen zijn wel vrij lang. En die past haar perfect, misschien is het wat :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 16:26

Ik heb er toen een van HH gekocht. Die waren er in lengtematen.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 16:28

Ik heb ook al lengtematen geprobeerd, maar zelfs de lengtematen waren nog te kort. Ga denk er een op maat laten maken :D

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 16:31

Elise95 schreef:
Hallo.

Ik heb dus een probleempje alle mouwen van de rijjasjes zijn te kort. Ik heb vandaag de extra lange maten van kentucky geprobeerd, maar ook die zijn te kort. Vanaf maat 40 zijn de mouwen goed, maar dan is het net een soep jurk.
En ook andere jasjes hebben te korte mouwen. Had ook al een mooie bij de divoza gezien, maarja te korte mouwen.

Dus wie weet er een jasje maat 36 met extra lange mouwen? Evt. ook waar die te koop is.

Hé, eindelijk eens iemand met hetzelfde probleem als ik. Laat me raden, je zoekt; een getailleerd model, lange mouwen, in een redelijke kleine maat (die altijd als eerste verkocht zijn :( )wat er leuk uitziet, en niet je hele portemonnee leegrooft.
Zoek ik ook, maar dan waarschijnlijk in 34/36, ben lang, flinke taille, weinig voorfront :o
Ik had een Pikeur Diana, maar nu ik weer in het B ga beginnen wil ik weer een normaal model, en niet zo'n lange, en het liefst goedkoper als de Diana. :D

abgarxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:42

Ik heb een Iris Bayer maat 76 en die op de rug in laten nemen voor 7 euro

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 10:43

Roxxxhorses schreef:
Elise95 schreef:
Hallo.

Hé, eindelijk eens iemand met hetzelfde probleem als ik. Laat me raden, je zoekt; een getailleerd model, lange mouwen, in een redelijke kleine maat (die altijd als eerste verkocht zijn :( )wat er leuk uitziet, en niet je hele portemonnee leegrooft.
Zoek ik ook, maar dan waarschijnlijk in 34/36, ben lang, flinke taille, weinig voorfront :o
Ik had een Pikeur Diana, maar nu ik weer in het B ga beginnen wil ik weer een normaal model, en niet zo'n lange, en het liefst goedkoper als de Diana. :D

Jaa :D. Klopt precies. Vooral dat weinig dashbord :') .
Ik rijd nu nog in het oude jasje van mijn vader dat door m'n oma is gemaakt. Dus ik mag een nieuwe van mezelf :j

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:49

Heb precies hetzelfde. Je kan idd de mouwen laten uitleggen..
Maar ik heb nu een jasje op maat laten maken. Bij Jeamo. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Het leuke is dat je voor dezelfde prijs echt megaveel opties hebt, zodat het echt Jouw jasje wordt!

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:52

Kun je niet een jasje aanschaffen wat qua lengte goed is en dan laten innemen? Ik heb een paar weken geleden een heel mooi rij jasje gekocht voor maar 35,-! die ligt nu in het naaiatelier van een goede vriendin van mijn moeder en zij gaat het helemaal op maat aanpassen voor mij (lees overal innemen/smaller maken) en mooiere knopen erop zetten dit kost 25,- en zo heb ik straks voor 60,- een supermooi helemaal op maat jasje en veel goedkoper dan helemaal op maat laten maken.

Zoiezo denk ik dat je bij het plaatselijke naaiatelier (in elk dorp/stad zit wel zoiets, soms even zoeken) een heleboel kan laten toen, zelfs je eigen jasje laten ontwerpen.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 20:41

Afbeelding

Weet iemand of je bij dit jasje de mouwen langer kunt laten maken?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:51

Is dat de Pfiff? Een klein beetje :).

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 20:57

Nee is jumper king jasje van de divoza.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 22:18

Oh, dan weet ik het niet :)

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 10:45

Je zal echt moeten kijken hoeveel stof er 'over' is aan de binnenkant van de mouwen, dus hoeveel er naar binnen gevouwen is

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:02

ik heb er zelf eentje van red horse en (bij mij dan) zijn de mouwen redelijk lang