Ik en mijn vriendin willen in mei met onze twee paarden graag naar de veluwe voor 2 nachtjes. Nou heb ik op internet een beetje rondgekeken maar ben niet echt wat leuks tegengekomen, of het was echt ontzettend duur! Weet iemand een leuk plaatsje of boerderijtje waar wij welkom zijn? En de prijzen redelijk. We hebben niet veel nodig! Weide en stalling voor onze paarden, en als wij maar een bed hebben haha! & mooie buitenrijmogelijkheden natuurlijk!
Camping Boszicht inderdaad. Heerlijke locatie, super eigenaren en stal en/of weide voor je paard. Voor jezelf de mogelijkheid voor eigen tent/caravan, maar je kunt ook een trekkerhut, caravan of boerderijtje huren.
De omgeving is ook echt heerlijk om rond te rijden.
ikke
Geplaatst: 31-03-11 19:43
Heb je een voorkeur voor omgeving? Wil je met een tent, B&B of hotel? Het maakt nogal uit hoe je gaat, wat het kost en welke mogelijkheden er zijn.
en zo kan ik nog wel even doorgaan... Er zijn al meerdere topics geweest met mogelijkheden voor overnachten met paard op de Veluwe, gewoon even hier zoeken, googelen of op de site van Stichting Hippisch Toerisme of [url=http://www.nvvr.infoNVVR[/url] neuzen. Googelen op overnachten, paard en Veluwe (of Veluwetrail) helpt ook.