Verschillende ponies

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laurabe

Verschillende ponies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 15:03

Hallo,

Ik heb een jaar of 7 bij van Mierlo in Someren gereden. Daar heb ik verschillende ponies gereden waar ik van benieuwd ben waar ze uiteindelijk terecht zijn gekomen. Ik zal proberen zoveel mogelijk info te geven maar het is al verschillende jaren geleden dat ik daar gereden heb.

* NRPS merrie Renate. Vader is Baccarat ox. Ze is lichtbruin met een smalle bles en een beetje een aalstreep. Ze is verschillende jaren een fokmerrie bij van Mierlo geweest. Ik heb haar meerdere jaren gereden maar ze is verkocht omdat ze lastiger drachtig werd. Ze is op de papieren een d pony maar was denk ik ongeveer 1,50 m. Ze heeft de predikaat keur.

* NRPS ruin Event. Dit is de zoon van Renate. Hij is bruin zonder bles. Hij is ook naar de hengstenkeuring geweest maar is er niet door heen gekomen. Zijn vader is El Beauty. Ik was bij zijn geboorte en heb hem later als ruin zijnde ook nog een paar keer gereden.

* Arabier: vos genaamd Legerts Istar. Ze is een merrie maar meer weet ik niet van haar

Verder heb ik nog veel ponies waar ik alleen de naam van weet. Maar ik vraag we wel af waar de welsh hengsten heen zijn gegaan. A hengst Tenkhoeve's Roman en B hengst Casperhofs Eddy

Hopelijk weten jullie iets ondanks de beperkte info.

Groetjes Laura

tamara1995

Re: Verschillende ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:53

heb je geen foto's?

hoe oud is Renate nu ongeveer?

carone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 18:08

laurabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:01

Dat zijn inderdaad de stambomen. En ik heb geen foto's zo op de computer. En waar die zo liggen weet ik ook niet. Renate is dus nu 17/18 jaar en Event dus een jaar of 8/9

djammy1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 19:55

Hallo,

De merrie Renate die je zoekt staat op het moment in Duitsland. Het moet bijna om de merrie gaan waar jij het over hebt, ik heb haar bij van Mierlo in Someren zien staan en een aantal maanden geleden in Duitsland. Ze is nu naar een andere eigenaar in Duitsland maar voorzover ik weet wordt ze hobbymatig gereden.

Legerts Istar is de moeder van mijn pony. Ik weet dat ze verkocht is door van Mierlo en ze heeft een tijdje in Swalmen gestaan. Maar waar ze nu heen is durf ik niet te zeggen..

marleen5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 13:03

Casperhofs Eddy is de pony van mijn broertje. Samen met een zoon van Eddy , Gino loopt hij voor de kar. Een brave pony! Wij hebben Eddy al weer heel wat jaren!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 14:07

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.