Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gerda20 schreef:Hallo Bokkers,
Ik weet niet of ik dit goed plaats maar anders krijg ik er vast wel een reactie op. Ik heb een hele gekke vraag, maar ik vroeg me af waar zou het door komen en hebben meer ('slanke')mensen last van het zelfde probleem.
Ik ben een slank persoon, dus heb niet veel vet over. En altijd na het rijden heb ik zo'n last van mijn 'kont' botten om het beter te beschrijven eigenlijk de plek waar je op zit 'waar je klemt' gewoon bij het lopen voelt het als spierpijn maar zodra ik weer op het zadel ga zitten dan is het geen spierpijn dan spring ik er het liefst weer van af. Nu heb ik sterk het vermoeden dat dit gewoon aan mijn zadel ligt ik heb nu verschillende dressuur zadels gehad tweede hands en merkloos dus ik heb een sterk vermoeden dat de zadels waar mee ik gereden heb gewoon toe zijn aan goede opvulling op deze plek. Ik woon samen en heb paarden en een hond, dit alles kost al veel geld. En ik werk 32 uur per week dus echt geld voor een nieuw goed dressuur zadel heb ik zo 1 2 3 even niet. Dit wil ik wel over wegen, maar is het hele probleem hier mee ook opgelost?
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ook deze 'vervelende' ervaring hebben, en natuurlijk adviesen.