zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar nieuwe chaps. Het liefst wel (nep)leren en max. 50,-. De syntetiche chaps van HH zijn erg goedkoop en zien er ook mooi uit, alleen heb ik er niet echt goede verhalen over gehoord. Stiekem heb ik een oogje op de kalfslederen chaps van Rider Pro en die zijn rond de 50 euro. Iemand enig idee hoe die zitten? Tips zijn altijd welkom!
De secu chaps van Kieffer, kosten nu bij ons 50 euro. Is een soort nepleer maar erg mooi, word hier in Duitsland door onze klanten veel op wedstrijd gebruikt. http://www.kieffer-saddle.com/chaps/andorra/?start=0/
Heel erg bedankt iedereen!!Kan je de chaps volgens jullie beter een cm te groot of juist te klein kopen? Wil nl via internet bestellen en zit precies tussen de 2 kuitmaten in
rekken (kalfsleren) chaps veel uit? Heb nl NOG erg slanke benen en dat zal in de komende jaren nog wel veranderen haha, en wil ze natuurlijk niet binnen 1jaar uit gegroeid zijn!
Het zijn voor mij idd de Pro rider geworden, ben benieuwd!!
armani_01
Geplaatst: 31-03-11 18:33
Ik heb zelf secu chaps van het merk kieffer,vind ik super fijne chaps en makkelijk in het onderhoud. Zitten ook zo rond de 50/60 euro,maar als je d'r een beetje zuinig mee om gaat gaan ze echt super lang mee. En het voordeel is,als je ze voor het eerst aan trekt zitten ze meteen fijn,je hoeft ze niet in te rijden.
ik heb zelf geen leren chaps maar gewoon de normale van hh zitten ook erg lekker.
Mglii____
Geplaatst: 03-04-11 11:58
Mijn chaps zijn van de decathlon , en misschien vinden sommigen dit niet zo'n goede kwaliteit maar ik vind ze goed zitten en ik krijg toch soms te horen dat ze er best goed uitzien ! En zoalang ze goed zitten en een tijdje meegaan maakt het merk toch niet uit ?