plastron maar dan anders

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

plastron maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 00:26

Ik heb bij emmers in belgie waanzinnig mooie plaston's gezien, niet het standaard gekruisd modelletje met en lus en daar een stukkie stof doorheen maar een model dat heel breed uitwaaierde en niet diagonaal door de lus ging maar horizontaal en dan werd omgeslagen een stukje boven de lus zichtbaar, op de lus die daardoor zichtbaar was swarofski/pareltjes etc.

Wie o wie kent het merk of kent vergelijkbare modellentjes
En vallen ze inderdaad net zo breed als dat ik denk dat ze vallen (dit ivm een jasje dat erg open is aan de bovenkant)

Zoiets bedoel ik:

Afbeelding
Afbeelding

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:30

Ik zag bij een ruitersportzaak plastrons van 't merk Showquest. Die leken heel veel op degenen uit jouw OP.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:32

Ts deze plastrons zijn van Couture Hippique van José kouwenhoven...even googelen ;)

Emmers is een verkooppunt, ze kosten € 45 per stuk

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 12:09

listiglistje schreef:
Ts deze plastrons zijn van Couture Hippique van José kouwenhoven...even googelen ;)

Emmers is een verkooppunt, ze kosten € 45 per stuk

Ik weet dat dit voorbeeldplaatsje zijn van couture hippique, maar bij emmers zijn ze die ik heb gezien anders dan de afgebeelde van couture hippique ;)
Ook als op de site van couture geweest maar die bij emmers leken er bar weinig op :j
Laatst bijgewerkt door aafje87 op 28-03-11 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 12:16

Puera schreef:
Ik zag bij een ruitersportzaak plastrons van 't merk Showquest. Die leken heel veel op degenen uit jouw OP.

Ik heb gegoogled en dat zijn ze inderdaad! Dankje *\o/* (model Regency III )

Nu nog de vraag of ze inderdaad zoveel uitwaaieren als ze tonen...
Laatst bijgewerkt door aafje87 op 28-03-11 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:19

Ik heb ze even vluchtig bekeken gister, en naar wat ik me herinner, zaten ze nog in de verpakking. Misschien dat ik er deze week nog kom, dan wil ik eventueel wel even voor je kijken. :)

Syberdepiep

Re: plastron maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 12:48

Ik heb zelf ook een plastron van Couture Hippique, denk zo te zien dezelfde als op je onderste plaatje maar dan in het wit. Prachtig ding, zit heel fijn prima pasvorm, stof is een soort zwempak-achtig spul wat je na het wassen niet hoeft te strijken. Heb hem al 2 jaar en nog steeds netjes. Krijg altijd erg leuke reacties erop, heb een friese ruin waar ik mee start dus maakt het plaatje mooi af. Heb er ook zo'n barokachtige strass-speld op.
Heb hem gewoon besteld via de website van Jose Kouwenhoven, was zo rond de 30 euro.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 12:50

BopjeBo schreef:
Ik heb zelf ook een plastron van Couture Hippique, denk zo te zien dezelfde als op je onderste plaatje maar dan in het wit. Prachtig ding, zit heel fijn prima pasvorm, stof is een soort zwempak-achtig spul wat je na het wassen niet hoeft te strijken. Heb hem al 2 jaar en nog steeds netjes. Krijg altijd erg leuke reacties erop, heb een friese ruin waar ik mee start dus maakt het plaatje mooi af. Heb er ook zo'n barokachtige strass-speld op.
Heb hem gewoon besteld via de website van Jose Kouwenhoven, was zo rond de 30 euro.

Maar hoe wijd vallen ze aan de onderkant? Daar gaat hem me vooral om, die van showquest lijken erg breed te vallen maar doen die van couture dat dan ook?

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 15:48

Ja breed en vrij lang, zitten lange flappen aan, denk wel minimaal 15 cm breed en 25 cm lang, heb hem niet bij de hand.
Mail anders even naar Couture Hippique, dan krijg je zelf antwoord van Jose. Neem aan dat ze deze zelf voor je kan aanpassen als je speciale wensen hebt en ze kan je ook nog een advies geven. Vragen staat vrij.

Kenjiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:53

Die zijn leuk