Kent iemand dit paardje???? Een Tinker (denk ik) van 16 jaar oud!!! Hilde Verbauwen is op zoek naar dit paard, vermoedelijk zou het in de buurt van Kortrijk (België) verblijven momenteel. Enkele jaren geleden hebben zij dit paard in goed vertrouwen verkocht, met de belofte dat hij niet zonder hun medeweten zou doorverkocht worden. Toch gebeurt dus en nu zijn ze heel erg ongerust over wat er met hem gebeurt is en zouden ze hem heel graag terug willen opzoeken. Hij luistert naar de naam Manolito en hij zou nu ongeveer 16 jaar moeten zijn. Kent iemand hem???
Ik zou er graag een foto bij willen zetten, maar ik weet niet hoe je dat doet
Fee_
Geplaatst: 25-03-11 22:14
Shetjjesz verzorgd een Tinker met dezelfde naam. Zwart bont als ik het goed heb.
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 25-03-11 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Susyb
Geplaatst: 25-03-11 22:16
oei ik ben wel benieuwd misschien toch even een foto plaatsen of bij de bovenstaande genoemde bokker spieken in het profiel het is namelijk niet een standaard naam
Ik kom even een tijdje niet op bokt, en email en alles ivm gezondheidsklachten van mij. Ik neem zo snel mogelijk contact weer op met u als beter met me gaat, srry hiervoor. En dan bekijk ik ook nog me mail.