van handschoenen krijg ik vrij snel geirriteerde plekken doordat de naden vaak van binnen zitten. Ook krijg ik van een niet luchtige/licht elastische handschoen geirriteerde, rode en jeukende handen. Weet iemand handschoentjes onder de 25 euro die geschikt zijn voor mijn gevoelige handen ? graag online te bestellen.
ik zweer bij roekels, die gaan bij mij jaren mee ( ze zien er dan niet meer uit maar funcioneren nog prima) kosten ongeveer 40 euro maar als je kijkt hoe kort goedkopere handschoenen meegaan zijn ze het geld zeker waard.
Ik ben ook helemaal fan van roekcl echter heb je al ee paar light en grip voor 21 euro gaan erg lang mee al ligt het ook wel een beetje aan wat voor soort teugels je gebruikt
Ik vind de leerachtige handschoenen van BR heel erg fijn maar heb ook weleens Roeckles aangehad van een ander die waren wel iets te groot maar zaten evengoed Heel fijn
Ook ik vind Roeckl een super fijn merk, je betaald wel even iets meer, maar die dingen gaan jaren mee! Ik heb hier nog handschoenen liggen van ik denk, 6 jaar oud?! Ze zien er niet uit, maar zitten nog steeds heerlijk met rijden!
Ik ben ook en Roeckl fan. Ik heb ze nu ruim 3 jaar en ze zijn nog lang niet versleten. Ze kosten wel even iets meer, maar je hebt er ook veel langer plezier van. Hiervoor had ik goedkopere handschoenen, maar die waren na 1 seizoen al kapot.
Ik zweer bij handschoentjes van Roeckl. Ik rij al een aantal jaar met de Meredith Michaels-Beerbaum handschoentjes van Roeckl. Prijs valt mee (rond de 22/24 euro)en zijn bij veel online ruitersportzaken verkrijgbaar.