Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en toen moest ik noodgedwongen die zelfde dag nieuwe laarzen hbben omdat ik die dag erna examen had van het rijden. zou eerst petries krijgen alleen die waren er niet meer in mijn maat, dus dan maar die van eppeljack. ook wel eenfijne laars

babetta schreef:Sorry hoor, maar hier zijn echt al ZOVEEL topics over!![]()
Ik heb zwarte lederen laarzen met een brede bruine rand langs de bovenkant.
Ze zijn van het Italiaanse merk Busato.
Waarom ik ze heb: Omdat wij de familie Busato persoonlijk kennen & omdat ik altijd laarzen bij hun heb gekocht & ze zijn super!![]()
Binnen de week zijn ze voldoende gezakt en doen ze geen pijn meer!
!
(vandaar dus ook het topic!) ilsexxx schreef:babetta schreef:Sorry hoor, maar hier zijn echt al ZOVEEL topics over!![]()
Ik heb zwarte lederen laarzen met een brede bruine rand langs de bovenkant.
Ze zijn van het Italiaanse merk Busato.
Waarom ik ze heb: Omdat wij de familie Busato persoonlijk kennen & omdat ik altijd laarzen bij hun heb gekocht & ze zijn super!![]()
Binnen de week zijn ze voldoende gezakt en doen ze geen pijn meer!
Haha dat klopt, alleen het was ook meer een vraag voor mezelf, omdat ik graag nieuwe laarzen wil aanschaffen. Vandaar dat ik dit topic heb gemaakt.
Maar je hebt inderdaad gelijk hoor![]()
Ik heb nu Mondoni Plain laarzen en Mountain horse thermo ice riders. De mondoni is net wat te klein, en zit écht niet lekker. En de thermo... ja die doe ik niet aan in de zomer!
Dus opzoek naar andere laarzen, het liefst Mountain horse, vind die wel mooi(vandaar dus ook het topic!)

wendyP schreef:gewoon rubbere
ze worden nu wel iets te strak bij mijn kuit dus ze zijn aan vervanging toe