Helaas is google niet my best friend, want kan helaas op 1 linkje na geen informatie vinden over fokker dhr. Haselaar. Ik heb dus geen idee waar hij zou moeten zitten in het land.
Mijn paard Kalibro is geboren uit de merrie Gharon. Zijn vader is Calimero, vader van moeder is Armstrong.
Ik hoop dat iemand mij wat opweg kan helpen. Wil graag in kontakt komen met deze fokker.
Manic, ik ben je zeer dankbaar! Waarschijnlijk heb je de juiste gevonden! Heb zojuist gebeld met het nr, moet morgen even terug bellen maar de kans is zeker aanwezig. Heb nu gesproken met vader, en zoon is degene die fokt en was niet aanwezig, vandaar. De naam van mijn paard zijn moeder zei hem wel wat dus ik ga hard duimen en morgenochtend bellen! Nogmaals, bedankt!
Fijn dat je verder bent gekomen. Heeft hij je nog iets leuks kunnen vertellen over jouw paard?
Babette
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 14:26
Nou eigenlijk niet echt, dat het zijn enige veulen was van die merrie en dat hij hem later heeft ingeruild bij een handelaar voor andere paarden Desondanks vond hij het wel leuk dat ik belde gaat nog eens zoeken aar foto;s van die tijd.