Vereniging failliet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Vereniging failliet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 18:49

Hoi mensen :D

Ik heb een aantal vragen over mijn rijvereniging, PSC Lichtenvoorde, die schijnbaar failliet is. Ik kan ze niet bereiken en ook de site is (volgens mij) uit de lucht. Ik had nog een oud emailadres maar daar krijg ik geen reactie's van.
Ik was er niet-rijdend lid, misschien dat ze dan denken 'laat maar zitten', want ik heb ook geen bericht gekregen van het feit dat de manege e.d. tijd terug opgegeven werd.
Weet iemand of ze nog bestaan, en waar ik ze kan bereiken? Ik heb aan het begin van het jaar wel een rekening gehad voor mijn startkaart en contributie, maar die is kwijt en heb geen herinnering gehad :+

Kan ik dan eigenlijk wel wedstrijden rijden? Bedenk ik me nu :brr:

Graag hoor ik van jullie! :j

Jes

Re: Vereniging failliet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:40

Je zou op www.kvk.nl kunnen kijken, daar kan je vinden of ze faillite zijn. Zeker als je ergens op een rekening een kvk nummer hebt staan is het erg makkelijk, dan hoef je alleen die maar in te vullen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 01:02

Je kan het navragen bij de KNHS. Deze site werkt dus wel: http://www.hvlichtenvoorde.nl/vereniging/bestuur . Daar kan je heen bellen. Wel kom ik ook via google een bericht tegen dat alle wedstrijden vanaf 2011 geannuleerd zijn i.v.m. verkoop van de manege en dat startcoupns worden teruggestuurd, maar dit is volgens mij een bericht van een andere vereniging.
Ik zou eerst het bestuur proberen te bellen en als dat niets oplevert de KNHS.

MerleSimone

Re: Vereniging failliet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 17:40

Klopt, zover was ik ook, mijn coupons waren ook terug gestuurd. Maar de vereniging, geen idee. Ik zal bellen, iig bedankt!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 00:02

Of anders bij het landelijke nummer van de KNHS dus... Die weten vast ook wel of die rijvereniging nog bestaat of niet. Succes in elk geval, het lijkt me wel een vervelend iets.