Even een vraag! We weten dat je niet mag starten met een myler met sleuven in de bitring.. Maar.. Als je de teugels en bakstukken nou niet bevestigd aan de sleuven, mag je dan wel starten met dit bit? Dan werk hij toch als gewoon bit!
Met een Myler met sleuven mag je volgens mij echt niet starten! Wel met de normale Myler level 1, hier heb ik zelf mee gereden.
moonfish13
Geplaatst: 20-03-11 22:27
Volgens mij mag het wel met sleuven, maar mag je de sleuven niet gebruiken. Ooit waren er alleen ringen met sleuven, en die werden ook gewoon gebruikt toen meen ik.
Maar pin me er allemaal niet op vast..
jentel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-11 23:33
vanmiddag heeft mijn dochter gestart met myler met sleuven maar sleuven niet gebruikt.. hebben er niets van gehoord of het wel of niet mocht Ik dacht neem het risico wel.. maar wat zou er kunnen gebeuren als blijkt da het niet mag?
Het mag niet. Alleen de versie zonder sleuven. Dit heb ik destijds ook gehad en daarom toen ook een zonder sleuven aangeschaft. Als het goed is heb ik zelfs nog mailtje erover van knhs maar dat zou ik even moeten nakijken.
door de sleuven zitten er verdikkingen op de bitring die je teugel bemoeilijken dat ie schuift ,dus heeft t een hefboomversterkende inwerking. dus ook al gebruik je de sleuven niet het mag niet.
jentel
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-11 12:59
oke.. ik ben toch al dringend op zoek naar een myler level 1 ZONDER sleuven in maat 11.5! Dus wie er nog 1tje heeft liggen, graag melden
linda212
Geplaatst: 21-03-11 13:03
met een myler met sleuven mag je geen wedstrijden wel met Myler zonder sleuven rijdt zelf met Myler zonder sleuven en nog nooit iets er over gehorod en rijdt er altijd mee