Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Danielle_R schreef:aan het einde bij ons zeggen ze altijd: Voorwaarts in vrije stap de rijbaan verlaten.
Iedereen rijd dan wel door naar de C maar niet terug naar de A, gewoon over de hoefslag naar de uitgang.
Maar ik geloof dat je niet mag belonen tijdens de vrije stap, pas als je uit de bak bent.
Danielle_R schreef:aan het einde bij ons zeggen ze altijd: Voorwaarts in vrije stap de rijbaan verlaten.
Iedereen rijd dan wel door naar de C maar niet terug naar de A, gewoon over de hoefslag naar de uitgang.
Maar ik geloof dat je niet mag belonen tijdens de vrije stap, pas als je uit de bak bent.
)
Citaat:Dat mag nu wel hoor, na het groeten is het klaar en zolang je maar in stap de baan uitgaat mag je doen wat je wilt (bij wijze van)
nynkeenfred, nee dus, de baan verlaten is geen onderdeel meer van de proef
nynkeenfred schreef:Citaat:Dat mag nu wel hoor, na het groeten is het klaar en zolang je maar in stap de baan uitgaat mag je doen wat je wilt (bij wijze van)
nynkeenfred, nee dus, de baan verlaten is geen onderdeel meer van de proef
Op de dvd komt nog in beeld bij A in stap de rijbaan verlaten dus ik weet het nu ook niet
Amira_ schreef:Zoals jij het op de DVD heb zien staan zie ik het wel altijd in de L of M gebeuren. Maar ik dacht dat je gewoon nog naar de C toe moest rijden..