voor mijn 13e verjaardag heb ik maar een rijbroek gevraagd, dus zo gezegd, zo gedaan, even naar de lokale ruitershop en de keuze ging naar een eurostar, goeie ervaring met de vorige die nog in perfecte staat zijn, behalve de gulp, die is kapot gegaan bij mijn oude.
Maar na 3 weken ofzo is aan het binnenbeen van de linkerpijp de stof echt heel erg aan het pluizen gegaan, maar ja, ik kan die broek toch niet meer terugbrengen. Ik merk wel dat de stof iets dunner is op die plekken, en het was eigenlijk wel 70 euro wat ze kostte, dus ik rijdt er wel nog mee, maar nu is mijn vraag, is de kwaliteit van Eurostar zo erg achteruit gegaan of ligt het eraan dat ze gewoon bij de bonte was meegaat? hebben jullie dat ook, want ik vindt dit wel erg vervelend, het voelt echt alsof er lussen uit zijn, en stoffen kniedingen daar is draad ook al los aan het gaan. hebben jullie dat ook? ik heb deze broek pas vanaf 16 juli, dus eigenlijk had die nog keimooi moeten zijn als ik ze vergelijk met de andere, die al door 3 kinderen zijn gedragen en in nog betere staat zijn.
ze zit super (heb m nu aan) maar ik ben echt bang dat ie dalijk echt open is zegmaar. Is die kwaliteit van eurostar zo erg achteruitgegaan?
)
Die broek van die andere stof was een tweedehands broek van een stalgenoot, de nieuwprijs vind ik veel te hoog voor een rijbroek. Ik wil nooit meer dan 100,- uitgeven. Ik vind 70,- al meer dan genoeg
Maar ik weet niet zo goed wat ik erin moet zetten in die mail! mijn vader die kocht altijd eurostar en 10 jaar terug niks aan de hand, na 10 jaar pak ik ze weer (11 jaar ) rits ging kapot, achja, ffe nieuwe inzetten, maar pluizen kan je niet 'ffe maken' dat is het stomme, die sprint kostte trouwens iets in de 70 euro. Welk merk is wel goed eigenlijk, want ik ga nu toch een nieuwe kopen, ik draag deze wel nog maar het is de enige die me op t moment past!
ik heb er wel bijgezet of het soms een fabrieksfoutje kon zijn ofzo, maar ze zeiden dat het aan de stof lag, en dat katoen dat niet heeft 'maar wel andere nadelen...'