Hallo allemaal. Een aantal jaren geleden had ik een zeer lieve draver Newton genaamd. Ik was (en ben nog steeds) knettergek op hem. Het enige wat ik weet dat hij nu een andere naam heeft gekregen. Hij staat bij een Tinker in een soort van wei op een stal. Toen ik hem had, ging hij opeens kreupel lopen na een tijdje, dierenartsen erbij enz enz. die zeiden doodleuk dat ik maar een ander adres voor hem moest zoeken. En aangezien ik toendertijd op een pensionstal stond, zonder mogelijkheden om hem overdag gewoon lekker buiten te kunnen laten zetten. Heb ik de moeilijkste beslissing ooit gemaakt, en een goed tehuisje gezocht. Alleen weet ik nog dat hij van een jongen is (en een meisje heb recht ging richten, maar die is toen van die pensionstal weggegaan, ivm met ruzies en een nieuw paard). Graag zou ik willen weten hoe het met hem is. Hij is tussen de 1.60 en 1.65. Zwart, klein wit kolletje, en echt ontzettend lief!!
Kun jij mij anders een foto sturen en Pb?? ik mis hem zo erg ik hoop dat het hem is
Il00n__
Geplaatst: 18-03-11 14:26
O, Jeeee! Newton issie zwart wit kolletje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief? Hoelang is het geleden?? Bij ons op de manege staat een Newton (zwart met wit kolletje) Weet alleen niet of het een draver is daar heb ik geen verstand van. Heb wel jij een foto?? (uploaden http://www.imageshack.us en link hier plakken?)
Fjord29
Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-11 14:54
Hij is inderdaad zwart met een kolletje. Het is een ontzettende kroel.
die draver hier op stal ziet er precies zo uit maar dan aan het achterbeen ook een wit oplopend randje dat is hem dus helaas niet, hoop dat het antwoord hierboven iets opleverd, wel toevallig als het dezelfde naam is en dezelfde tekening. succes