Rijjasje Decathlon

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Girassol

Rijjasje Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 22:06

Ik vroeg me af of iemand hier het volgende rijjasje van Decathlon heeft:

Afbeelding
http://www.decathlon.nl/NL/wedstrijdjas-lady-48074008/

Ik ben opzoek naar een mooi jasje voor dressuurwedstrijden. Aangezien ik er maar een paar per jaar rijd, wil ik er niet teveel aan uit geven. Nou vind ik dit jasje er wel netjes uit zien en niet al te duur, maar is het qua kwaliteit ook goed? Ik heb al laarzen en rijhandschoentjes van Decathlon waar ik erg tevreden mee ben en ik weet dat de service van Decathlon prima is dus ik denk dat het wel goed zit, maar het is voor mij wel handig om te weten of het jasje kwalitatief een beetje goed is voordat ik naar Amsterdam reis ;)

Alvast bedankt!

Daaissey

Re: Rijjasje Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 01:11

hoi, ikzelf heb het jasje niet maar een kennis van mij heeft wel een jasje van het merk decathlon en ze rijd er zeker 1 x per maand een wedstrijd mee het jasje is heel mooi en kwaliteit is volgens mij ook goed! ik zit er zelf ook aan te denken om er een te halen, sucsess

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 13:39

Bedankt voor je reactie! :)

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:17

mooi jasje, wat kost die ?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:24

Rijjasjes heb ik niet van Decathlon, maar wel veel andere paarden spullen.
Over het algemeen goede spullen voor die prijs :)
Het is vooral voor (manege)ruiters die niet heel fanatiek rijden, maar wel goede spullen willen hebben.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 21:15

Ja, met de rijhandschoentjes, witte dekje en rijlaarzen van Decathlon ben ik ook erg tevreden dus ik denk dat ik er morgen heen ga om het jasje te passen en hopelijk ook te kopen :) Bedankt voor je reactie!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:14

Ik heb niet deze versie, maar een oudere versie van een rijjasje van Decathlon. Ik ben er absoluut tevreden over. Jasje blijft mooi, ook na het wassen. En de prijs is ook nog eens goed :D.