Ik hoop dat dit berichtje meer replie krijgt dan op bokt.be, want ik ben namelijk op zoek naar mensen in Limburg of met kennissen in Limburg.
Het verhaal van mij en Inifinty is een triestig verhaal
Ik droom al 20 jaar van een eigen paardje en in het najaar van 2010 had mijn beste vriend mij beloofd om samen met mij een paard te gaan zoeken en dat hij het dier zou kopen voor me. Na enige tijd zoeken kwam ik 'yulisso van de welden driesch' tegen op kapaza.
Een knappe Paint ruin van 6 jaar, met een geweldig karakter. Ik was meteen verliefd op hem en na hem wat beter te kennen was ik het zeker; hij zou mijn eerste paardje worden.
We zijn hem gaan testen, buitenrit mee gereden, etc. Alles was zoals ik altijd gedroomd had!
Op de laatste dag dat we zouden gaan halen krijg ik 's morgens een sms van mijn vriend... "Ik heb het geld niet, ik kan hem niet kopen voor je."
Ik was zelf niet in staat zijn aankoopsom in 1 keer neer te leggen en dus ging de koop niet door... Daar ging mijn eerste paard, mijn droompaardje...
Er ging niet 1 dag voorbij dat ik niet aan hem dacht, zijn halster en zadel hangen hier nog in mijn kamer en het gaat als een steek door mijn hart als ik eraan denk dat ik hem nooit meer zou zien...
Bij deze hoop ik mensen te kunnen bereiken die hem kennen of weten staan, want ik zou er alles voor willen doen om hem terug te zien!
Het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat hij verhuisd is naar Limburg als wandelpaard.
In dit zoekertje heb ik wat foto's en info over hem neergeschreven; http://nl.kapaza.be/vi/55053512.htm?ca=4_s
Ik hoop dat er reactie komt of dat er mensen zijn uit Limburg met een groot hart die mee willen uitkijken naar hem. Op de korte tijd dat ik hem gekend heb is hij mijn belangrijkste droom geworden. Ik zou er alles voor doen...
Diegene die me weet te zeggen waar ik hem kan vinden of die hem zien staan heeft krijgt van mij ook een welverdiende beloning.
Alvast dikke merci aan iedereen die wil helpen!