[EG] Fjord Mandy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mandymeisje

[EG] Fjord Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 20:40

Ik ben sinds 4 jaar in het bezit van mijn Fjord Mandy (levensnummer M-216).
Ze is op 16-04-1992 geboren in Liempde. Nu dus bijna 19 jaar jong.
Ik weet niet veel van haar verleden en daarom ben ik op zoek naar mensen die Mandy kennen, of vorige eigenaren van Mandy. Ik ben tot de enalaatse eigenaar gekomen, daar heeft ze ergens in Heinenoord gestaan, en toen is ze naar Heerjansdam verhuisd (waar ze nu weer staat met mij). Ook weet ik dat een Fokker uit Strijen haar heeft gehad, maar hij wist ook niet veel van haar, en hij weet ook niet meer hoe oud Mandy was toen hij haar had.
Mandy heeft, toen ze net 3 jaar was, een hengstveulen gekregen, Palmer. De vader van het veulen is onbekend, dus ik denk dat dat een 'foutje' is geweest.
De vader van Mandy is trouwens Bjorgard, en haar moeder is Gerrie.
Heb paar maanden geleden een reading laten doen bij Mandy, en daar kwam uit dat ze heel wat eigenaren / verzorgsters heeft gehad
Kent iemand Mandy, of ben jij ooit eigenaar van Mandy geweest, laat het dan me aub weten :D

Alvast bedankt!

oddyssey

Re: [EG] Fjord Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 11:50

Bij ons heeft ook een Fjord Mandy gestaan, die is denk ik 3 jaar geleden verkocht. Ze had lange manen toen ze bij ons stond.

Mandymeisje

Re: [EG] Fjord Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 12:19

Nee, dat is ze niet. Ze is nu inmiddels 4 jaar van mij, en daarvoor heb ik haar 4 maanden verzorgd. Haar vorige eigenaresse had haar 1½ jaar, en daarvoor heeft ze paar jaar ergens bij Heinenoord gestaan.
Toch bedankt voor je reactie :)