Wat me enorm zou helpen is of je weet wie ooit eigenaar is geweest van Paladijn... Foto en info: zie de oude website van dolisa arabians Ik weet dat hij gefokt is door A Boschma uit Wolvega. Kent iemand die fokker? Ik zal zijn gegevens hieronder zetten voor het gemak, ze staan ook op de site
Ik ben namelijk op zoek naar een andere hengst die eenzelfde eigenaar heeft gehad als Paladijn... Maar weet zelfs zijn naam niet, erg moelijk is dat...
ja die advertentie heb ik ook gezien, maar dat is van zijn vorige eigenaars waar ik aan heb gevraagd wie hem heeft gekocht maar heb tot nu toe nog geen antwoord gehad... Ik dacht gewoon eens via bokt te proberen, omdat hij via bokt volgens mij verkocht is geweest cfr eerdere advertentie op bokt in november vorig jaar Jullie hebben zeker niet zo'n apart papier voor een eigenaarswijziging in Nederland? Of zie ik dat verkeerd? In België hebben wij een mutatieformulier...
Peterina
Geplaatst: 19-03-11 15:02
De mutatieformulier heeft alleen betrekking op het op naam wijzigen van de chip registratie in het Nationale Databank, het heeft niets met Stamboekpapieren of registratie te maken.
Kan je geen kontakt opnemen met Dolisa Arabians en hun vragen wat ze van de hengst's geschiedenis weten, of ze weten waar hij nu staat? Je zou het AVS of BAPS kunnen proberen.
Hey Peterina, dat heb ik allemaal al gedaan. Van het stamboek, AVS, heb ik enkel de naam van de fokker gekregen (die staat ook gepubliceerd op de website) en van dolisa arabians heb ik niet meer informatie gekregen dan dat op het paspoort geen andere naam dan de fokker vermeld zou staan. Ik zou het de nieuwe eigenaar eens willen vragen, maar heb geen naam van de nieuwe eigenaar gekregen... meer weet ik niet, ik zal eens proberen via de fokker (heb ondertussen zijn adres en telefoonnummer). Ik hoop dat hij het nog zal weten, maar die hengst is ondertussen al 16j oud... ik zal hem morgen eens bellen, hopelijk verstaat hij mijn antwerps accent