Kringkampioenschap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elise95

Kringkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 09:46

Hallo,

ik zou van de zomer graag mee doen aan de kringkampioenschappen van kring 1 meedoen. Vereniging is ook kring 1, dus dat is geen probleem ;).

Maar hoe werkt dit precies. Moet je meerdere wedstrijden rijden of maar 1? En als je nou wint ga je dan naar de regio en dan na het NK? Ook in de B?

Als je er nog wat leuk over te vertellen hebt mag dat ook hoor :D.

Groetjes,
Elise

kleinvosje

Re: Kringkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 09:51

Het ligt een beetje aan je kring. Bij ons in kring Gelderland zijn er drie selectie wedstrijden, de beste twee wedstrijden tellen mee om in aanmerking te komen voor de regiokampioenschappen, die weer een selectie zijn voor de Hippiade. Vanaf de L2 kun je geselecteerd worden voor de Hippiade (=NK outdoor), B en L1 niet.
Hoe het precies bij jouw kring zit, zou je even na moeten zoeken op de site van jouw regio!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 09:52

Dat verschilt per kring/provincie :)

In mijn kring rijdt je 5 selecties, waarvan de beste 3 tellen, in een andere kring is dat bijvoorbeeld maar 3 selecties waarvan de beste 2 tellen.
Aan de hand van een verdeelsleutel wordt je afgevaardigd naar de regiokampioenschappen.
Maar sommige provincies hebben ook een vrij kampioenschap (of met maar 2 selecties, volgens mij Groningen en Overijssel...weet ik niet zeker).

De Nederlandse Kampioenschappen (Hippiade) is alleen bestemd voor klasses L2, M1, M2, Z1 en Z2

Elise95

Re: Kringkampioenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 22:34

Ik zit in kring Rijnstreek :j

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-11 16:23

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 11:46

Jetske_ schreef:
Elise: Informatie over de selectie(s) kan je hier vinden, op de site van onze kring: http://www.kringrijnstreek.nl/index.php ... &Itemid=21 :)

Dit gaat over dressuren trouwens, springen is (ook voor de paarden dacht ik) gewoon vrije inschrijving voor de regio.

Dankje :D