vorm onderbenen en laarzen ....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

vorm onderbenen en laarzen ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 10:48

Hoi,

Ik heb geloof ik een gekke vorm van onderbenen.... Mijn benen zijn namelijk onder de knie namelijk niet smaller dan mijn kuiten. Ze zijn gewoon recht tot aan mijn knie toe.
maar rijlaarzen ( leren ) hebben vaak een taps toelopende vorm onder de knie. Ik neem aan dat er nog we meer mensen hebben met onderbenen zoals die van mij. Hoe doen jullie dat dan met leren rijlaarzen ??? Bredere kuit kopen ???

Lizz

Re: vorm onderbenen en laarzen ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:51

Als je echt geen standaard maat kan krijgen, dan moet je ze op maat laten maken :)
Ik zou niet een kuitmaat groter gaan nemen, waardoor je ruimte krijgt in de schacht, dat rijdt denk ik ook niet lekker.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:52

Je zou kunnen kijken voor Lipica's, die worden op maat gemaakt én zijn betaalbaar!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 10:55

Lizz schreef:
Als je echt geen standaard maat kan krijgen, dan moet je ze op maat laten maken :)
Ik zou niet een kuitmaat groter gaan nemen, waardoor je ruimte krijgt in de schacht, dat rijdt denk ik ook niet lekker.

dat denk ik idd ook !

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:12

op maat laten maken en er een rits in laten zetten. dan heb je ook geen gedonder met er in en er uit komen.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 21:16

miccamaaike schreef:
Je zou kunnen kijken voor Lipica's, die worden op maat gemaakt én zijn betaalbaar!

Het duurt alleen wel een eeuwigheid voordat je ze hebt maar dan héb je ook wat :Y)