Wedstrijdkleren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iljatje

Wedstrijdkleren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 10:05

Het gaat hier gewoon om een manegeproefje.
Vinden jullie dat een witte broek genoeg is om een proefje mee te rijden? Of moet ik ook helemaal zo'n chique jasje kopen en helemaal glimmende paardrijlaarzen? Dan moet ik die namelijk apart daarvoor kopen, want ik rij het liefst in schoentjes met chaps. :#

Jullie mening?

x_Milou

Re: Wedstrijdkleren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 10:20

Een witte broek en een zwarte trui lijken me voor je eerste manegeproefjes goed genoeg hoor! Of het moet van de manege verplicht zijn om een jasje te dragen maar dat lijkt me niet. Chaps mogen ook gewoon, zelfs op echte KNHS wedstrijden maar dan moeten het wel gladleren in dezelfde kleur als je jodphurs zijn.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 17:37

Een witte rijbroek met een zwarte trui en chaps zijn prima voor je eerste proefjes op de manege, maar naarmate je hoger komt in de proefjes ik het wel netjes om een jasje aan te schaffen. Veel succes met je wedstrijden! :)

Iljatje

Re: Wedstrijdkleren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 20:04

okee,, voorlopig nog geen wedstrijdjasje aanschaffen dus. dankjullie wel :)

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 20:06

heeft je manege geen speciale kleding voor die wedstrijdjes? Mijne had dat namelijk wel. Een zwarte rijbroek met een witte trui en het logo. en verder gewoon zwarte rijlaarzen en cap.
Anders zou ik gewoon idd een witte rijbroek en een nette zwarte trui doen. misschien even aan de manege vragen, misschien dat deze meer tips hebben :)
in ieder geval succes met je wedstrijdje