Gezocht Haflinger roepnaam: Lotje. echte naam: Mirjam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneuijttt

Gezocht Haflinger roepnaam: Lotje. echte naam: Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 00:25

Hoi!
Ik had toen ik rond de 10 jaar was een haflinger. Daar heb ik op leren rijden alles!
door omstandigheden moest ze worden verkocht. Ik zoek haar nu nog steeds aangezien de kopers haar hadden door verkocht omdat ze haar niet aan konden. We hadden haar verkocht aan mensen in Ulvenhout. Ik heb nog heel vaak gemaild en gebeld maar niks meer van gehoord.
Hier wat gegevens:
Naam: Mirjam (roepnaam: Lotje)
Geboortedatum: Weet ik niet. Ik weet wel dat ze over de 10 jaar is en onder de 15 jaar.
Informatie: Wij hadden haar gekocht van mensen in Kruisland. De mensen in kruisland waar hun haar hadden gekocht is ze verwaarloosd geweest. Ze had hier geen blijvende problemen van.
Verder weet ik niet veel van haar.
Misschien heel misschien heeft ze haar lichtbruine teugel nog (die wij hadden gekocht en wij hadden meegegeven aan de mensen in Ulvenhout.)
alle reacties welkom!!
Groetjes Anne

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding

anneuijttt

Re: Gezocht Haflinger roepnaam: Lotje. echte naam: Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 00:27

Ze heeft trouwens nooit een echte volle staart gekregen.

Arabesk

Re: Gezocht Haflinger roepnaam: Lotje. echte naam: Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 00:28

Ik ken één haflinger die Lotte heet en in Opperdoes stond/staat, zal eens kijken of ik daar nog een foto van heb.

anneuijttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 00:31

Arabesk schreef:
Ik ken één haflinger die Lotte heet en in Opperdoes stond/staat, zal eens kijken of ik daar nog een foto van heb.

Okee spannend!

LunaMaan14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:08

Ik denk dat ik de pony ken. Ik sta op de stal waar ze eerst stond. Maar weet ook dat ze nu in Oosteind staat. Ik weet niet meer precies welk huis, maar ze staat als je bij afslag dongen Oosteind binnen rijd, aan de lange weg, aan de linkerkant bij een boerderij, bij iemand aan huis. Ben haar daar namelijk per toeval tegen gekomen, en ze staat daar, dacht ik, met een ezeltje en geitjes. Maar dit was al weer 2 jaar geleden denk ik.