Wedstrijden bij stal allure in Waspik

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kleinliek

Wedstrijden bij stal allure in Waspik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 22:17

Ik wil dit seizoen voor het eerst wedstrijden gaan rijden.
Nu woon ik zelf dichtbij stal allure,ik vroeg me af hoe jullie de sfeer vinden tijdens de wedstrijden?
Is het een aanrader voor de beginnende dressuur ruiter?

Hoop op reacties *D

Urielle

Re: Wedstrijden bij stal allure in Waspik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 10:39

Ik vind dat een prettige kleinschalige wedstrijd, netjes verzorgd en ik start daar graag mijn jonge paarden voor de eerste keer of paarden die lang niet mee zijn geweest omdat het er niet superkijkerig is en een klein terrein.

Emmy21_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 17:31

Prima wedstrijd. Ze zijn nu met de bodem bezig, deze was in het verleden wel eens zwaar. Ik verwacht dat dit straks geen probleem meer is.

Mickskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:51

Superleuke wedstrijd! Hele leuke sfeer en leuke prijzen :) Vooral de Waspikse Ruiterweek is leuk, dan kan je van maandag t/m zondag iedere dag starten. Ze zijn nu een nieuwe bodem aan het leggen in de buitenbak (zie ander topic over stal allure), dus dat is ook opgelost :) Maar leuke en kleinschalige wedstrijd, ik ben daar vorig jaar met mijn jonge paard geweest en het is heel goed bevallen (behalve de bodem dan, maar die wordt vernieuwd)

Athlete

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 18:49

Fijn om te lezen al jullie positieve reacties!

Op 2 en 3 april a.s. start ons outdoor seizoen, waarbij we onze nieuwe wedstrijdbodems in gebruik gaan nemen. Iedereen is als vanouds altijd van harte welkom, of het nu als publiek of als deelnemer is (voor startmogelijkheden: wedstrijdsecretariaat@stalallure.eu).

De koffie staat klaar!

Groetjes,
Janine Wijnberg/Stal Allure

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 16:11