Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bij manege Heijligers, daar is een keer in de 2 weken springen voor pony's op vrijdag (en paarden op donderdag) dan laten ze donderdag parcours opstaan voor vrijdag en kan je vrijdag overdag terecht om (alleen) te oefenspringen (dus niet in wedstrijdverband) ingetje3012 schreef:In Helden bij manege de vosberg is op dinsdag avond voor de paarden oefenspringen.
Op de vrijdagen is er geloof ik voor de pony`s oefenspringen. DIt is wel alleen in het indoor seizoen
vera_pino schreef:Asten-heusden heeft in de winter op woensdag avond oefenspringen in wedstrijdverband, dan blijft het parcours ook staan zodat donderdag overdag nog geoefend kan worden. En ik dacht dat in het voorjaar/ de zomer het parcours bijna altijd blijft staan. Wil je het precies weten dan zou ik even contact opnemen met de manege.
Asten zelf heeft zoals gezegd ook altijd oefenen.
En in Meijel bij stal Lankester staat ook altijd een buiten parcours. Maar voor het precieze zou ik dan ook even contact opnemen.