Mn jonge hengst (bijna 2) schudt tijdens het aan de hand draven (oefenen voor de show) vaak vreselijk met zijn hoofd en hals.. Hij brengt zn hoofd dan wat naar beneden en gaat.. nouja.. schudden dus
Hij doet dat zo vol overgave dat ie iig met zn achterbenen ook vrij debiel half wijdbeens gaat draven. Heb er nog nooit een TA bij gehad, hij eet ook lekker en komt netjes aan, dus heb niet direct de indruk dat er met zn tanden is.. Wil overigens wel er een TA naar laten kijken voor hij 3 wordt hoor
Hij doet het ook wel eens als hij gewoon losstaat, zonder halster of wat dan ook, maar zie het dan veel minder vaak. Als ik hem aan de hand laat draven is t iig 8 van de 10 keer zo dat ie inderdaad gaat hoofdschudden..
Iemand enig idee waar t aan kan liggen?
Oh ja! Hij doet t ook nadat we iets actiefs hebben gedaan, bijv tijdje terug paar keer balkjes ''draven, hij maakte er meteen een kneiterhoog in-uitje van
Ik beloonde hem voor t feit dat ie er braaf overheen was gegaan (ach, enthousiasme moet je aanmoedigen denk ik dan maar. Hij heeft er iig lol in) en hij ging meteen met zn hoofd schudden, hals in de krul, alsof ie probeerde te uiten dat híj het ook heel stoer en knap vond van zichzelf.. (even antropomorfiserend). Snap er iig niet zo veel van
Iemand die t kent/herkent/kan plaatsen?Bij voorbaat grote dank
Misschien wat vaker in hand nemen zodat hij er wat aan went?
Hij is intussen nog veeeeel mooier geworden vind ik eerlijk gezegd, als ik terugkijk naar dit filmpje is t nog duidelijk een puppy en das er intussen af