Op 12 September 2009 is mijn merrie, Beau, met Pensioen gegaan. Ze had een vervelende achillispees blessure en ook haar leeftijd, toen 20 jaar, werd het tijd om met pensioen te gaan.
Ik vond een meisje die de zorg voor Beau wilde verzorgen ook al wist ze dat ze er niet meer mee kon rijden. Hooguit een staptochtje maar dat was alles.
Zij woonde in Putten en verzorgde meerdere oudere paarden. Ze huurde een weiland met stal in haar buurt en daar stonden nog 2 shetjes van haar. Eenvoudig en simpel maar netjes en droog dus ik voorzag geen problemen. Dus Beau verhuisde op 12 september 2009 naar Putten.
Affijn ze hield netjes kontakt en dat is makkelijk tegenwoordig met internet, sms en hyves etc.. en zo ontving ik ook leuke foto's
Plotseling was ze verhuisd naar Epe of Ede want daar kon ze een huis huren met stallen en weiland en ze had intussen haar eigen oude Ruin ook teruggevonden en bij haar neergezet. Dat was erg leuk en op Hyves kon ik het wel en wee goed volgen.
op een dag wilde ik haar bellen en ik kreeg geen antwoord. Op een Smsje antwoorde ze dat ze mij niet kende en zo verdween langzamerhand het kontakt. Maar haar hyves werkte nog en zo kon ik haar een beetje volgen ook al was ze daar niet echt actief in.
Mijn laatste verzoek om iets van Beau te laten horen is van afgelopen zomer via Hyves en plots had ze haar pagina de volgende dag verwijderd en daarmee ook mijn laatste kontakt met Beau.
Beau wordt dit jaar 22 en ik weet niet of ze wel de verdiende verzorging krijgt die ze nodig heeft.
Ze is 1.60, bruin, 3 witte voetjes en een kolletje die uitloopt in een streep en dan weer een snebje op haar neus. (zie ook de foto's)
Ik weet niet of het toegestaan is om haar naam te plaatsen maar ik doe het toch: ze heet xx en heeft een zoontje xxxof haar vriend heet zo.
Wie weet waar Beau is of heeft meer informatie voor mij?
Groetjes Francien

Dit is de laatste foto die ik van Beau zelf gemaakt heb op de dag van vertrek.