Ruiterpad Oisterwijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yara11

Ruiterpad Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-11 18:41

Hallo Bokkers,

wie is er bekend in omgeving Oisterwijk? In mei gaan wij een weekend daarheen met de paarden en zoeken nog naar de ruiterkaart en leuke plekken.

Alle tips zijn welkom.

groetjes,

Yara

liberty

Re: Ruiterpad Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:02

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:27

Waarschijnlijk kun je bij de ANWB wel een wandelkaart krijgen, meestal staan daar ook de ruiterpaden op. Op de wandelkaart die ik heb van de Drunense duinen staan in ieder geval ook alle ruiterpaden.

Gowines

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:34

Ik woon zelf in Oisterwijk. Als je de bossen in gaat, is er eigenlijk overal wel een ruiterpad. Als je de pierenberg in rijd, heb je verschillende routes. er staan paaltjes met paardjes erop.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 22:35

kampina

oisterwijk is heel groot qua rij gebieden, best lastig om dit alemaal via internet uit te leggen of te zeggen.
mischien inderdaad zo n kaart aanschaffen

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 12:58

voor Oisterwijk is het verstandig om toch een kaart aan te schaffen, anders kom je er nooit uit. Je moet ook meestal wel wat over de weg heen om de mooiste stukjes te bereiken ( campina )

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 23:36

Kampina is best gaaf ga er best vaak heen met mijn knollie. alleen het is wel slim om een kaart mee te nemen de eerste paar keer. mijn vader bekeek de route altijd van te voren. maar wij kennen oisterwijk ook heel goed XD niet zo gek als je er woont maar veel plezier dan. misschien zie ik je nog wel

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:57

Weet/heeft iemand van jullie ook vakantie stallings adres voor 2 nachten voor paard daar?
Van de 2 maneges die ik kon vinden krijgen we geen reactie.

De kaart van Oisterwijkse bossen en vennen, Kampina van Natuurmonumenten is in een nieuwe versie uitgegeven en daar staan GEEN ruiterpaden meer op. Mocht iemand zijn oude kaart niet meer nodig hebben dan kun je hem aan mij kwijt ;-)

Gowines

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 15:43

EmMetjes schreef:
Weet/heeft iemand van jullie ook vakantie stallings adres voor 2 nachten voor paard daar?
Van de 2 maneges die ik kon vinden krijgen we geen reactie.

De kaart van Oisterwijkse bossen en vennen, Kampina van Natuurmonumenten is in een nieuwe versie uitgegeven en daar staan GEEN ruiterpaden meer op. Mocht iemand zijn oude kaart niet meer nodig hebben dan kun je hem aan mij kwijt ;-)

Ik zou het is proberen bij manege t halster. Ligt vlak langs het bos.