Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kolkje schreef:Ik heb het zien gebeuren,mijn zoontje deed in mijn ogen niks,hij stond daar gewoon.
Verder hoef ik niet te horen of ik hier wel of geen schuld aan heb.Ik weet dat ik mijn paard op stal had moeten houden...maar ik wil weten hoe ik hieraan kan werken om het in de toekomst te voorkomen.De stal staat in de paddock,dus dat is een geheel.
hestejente schreef:TS, je bent 33, kan me niet voorstellen dat je zoontje ouder is dan een jaar of 10. Hooguit. Hoe kom je erbij om zo'n kind alleen te laten in de paddock, zonder toezicht? Nu is hij "gelukkïg" alleen maar gebeten maar laat hem alsjeblieft niet meer alleen.
Kolkje schreef:hestejente schreef:TS, je bent 33, kan me niet voorstellen dat je zoontje ouder is dan een jaar of 10. Hooguit. Hoe kom je erbij om zo'n kind alleen te laten in de paddock, zonder toezicht? Nu is hij "gelukkïg" alleen maar gebeten maar laat hem alsjeblieft niet meer alleen.
Zonder toezicht?...ik stond nog net geen meter verderop !!
Kolkje schreef:hestejente schreef:TS, je bent 33, kan me niet voorstellen dat je zoontje ouder is dan een jaar of 10. Hooguit. Hoe kom je erbij om zo'n kind alleen te laten in de paddock, zonder toezicht? Nu is hij "gelukkïg" alleen maar gebeten maar laat hem alsjeblieft niet meer alleen.