Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PetraVANL schreef:het ligt er een beetje aan waar je rijd hoor, ik sta aan de bosrand weg gestald (geitenboederij) en daar is het veel drukker dan wanneer je aan de andere kant (manege) begint. Als ik toch moet laden rij ik dan liever op een locatie waar ook geen kinderen met emmertjes kasteeltjes bouwen op het ruiterpad (klinkt echt heel ongeloofwaardig, dat besef ik me echt maar dit is serieus iets wat ik in het bos mee heb gemaakt)
en dan het liefst net na de bocht. Ik gelukkig niet, maar mijn vader wel lang geleden. Gewoon door de weekse dag uitkiezen dat het fris is en geen schoolvakantie, dan zijn er weinig mensen met kinderen en hou je alleen wat vissers, etc. over.
't is er inderdaad drukker, van de zomer zitten er op dat grasveltje allemaal turken(niet dat ik iets tegen turken heb ofzo hoor) maar goed, BBQ aan, camper mee, tafels en stoelen mee, hangmatje hier voleeybal netje daar van de winter is het wel heel gaaf in het bos maar dan stinkt het er vaak (nat, verrotte bladeren) Mijn merrie is helemaal trailer proof en extreem cool op vreemd terrein dus ergens anders heen vindt ze niet zo erg, is ook weer wat anders dan enkel naar de kliniek