Ik heb onlangs een 'bolletje' gevonden op singelhoogte achter de schouder van mijn kleine pony. De DA is dan komen kijken en zei dat ze er niet veel last van heeft en dat hij het wel zou kunnen wegsnijden. Maar dan zou ik 14 dagen niet mogen rijden. En in deze situatie kan ik dat echt niet inplannen. Maar ik heb toch het gevoel dat het haar wat parten speelt. Wat moet ik nu doen ?
Als je denkt dat zij er wel last van heeft dan zou ik het weg laten snijden en 14 dagen niet rijden. Het is naar mijn mening niet eerlijk tegenover het paard om haar er last te van laten hebben omdat jij het niet rijden niet in kan plannen.
Weg laten halen. Wat bedoel je met het niet in kunnen plannen van 14 dagen niet rijden? Dan wil je dus door blijven rijden terwijl je pony er last van heeft? Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje egoïstisch overkomen hoor.
cupcake1986
Geplaatst: 04-03-11 12:17
simpel toch? ze heeft er last van dus laten behandelen! als 14 dagen niet rijden het enige is dat me zou weerhouden om een medische behandeling te laten uitvoeren twijfelde ik geen seconde.
jibberjabber
Geplaatst: 04-03-11 12:20
Ikzelf ben huiverig om "zomaar" iets weg te laten snijden. Voor het zelfde geld is het iets wat na het wegsnijden snel terug komt maar dan groter. Het kan ook inderdaad iets tijdelijks zijn omdat er iets geirriteerd is in de huid. Probeer een andere singel of singelbontje of neopreen...... Een singelplaats is toch wel kwetsbaar en een wondje kan soms slecht herstellen (huid is erg dun enz.) Heb je foto's, heb je gegoogled op b.v. sarcoid ?? Niet om je bang te maken maar enig zelfonderzoek is nooit weg.
De DA zei dat het haar niet kon storen, ik weet ook niet of ik het me maar inbeeld en nee, natuurlijk wil ik niet blijven rijden! het is gewoon dat die veertien dagen zeer ongelegen komen, want dan wordt dat meteen een maand, omdat ik de veertiendagen erna ook niet zou kunnen rijden (examens) en dat vind ik dan weer jammer voor haar, ze is niet zo eentje die je makkelijk terug opneemt na een maand
Dan zou ik ervoor kiezen om deze twee weken een andere vorm van beweging te geven, waarbij de plek niet belast wordt, en het weg te laten halen voor je examens. Hoef je je niet schuldig te voelen dat je niet hebt kunnen rijden tijdens je examens!