Sectolin Thermorijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

laurenphw

Sectolin Thermorijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-11 19:44

Hee,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de Sectolin Thermorijlaarzen?

Het zijn deze laarzen > http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/rijlaarzen/thermo-rijlaarzen/product/4037100/2069.

Zijn ze echt superwarm, of niet?
En zijn ze breed, of kan je er echt goed mee rijden (dus niet i.d. beugels blijven hangen ofzo..)?

Heb ook smalle kuiten, en er staat dat het geschikt is voor smalle tot normale kuiten, maar kan je ze evt. nog a.d. bovenkant verstellen?

Oh ja, en heeft iemand toevallig foto's van zijn/haar laarzen? Aangezien foto's op een website toch altijd was misleidend zijn, zeg maar. ^^
En ik ben benieuwd naar de onderkant v.d. laarzen, aangezien die niet heel duidelijk op de foto te zien zijn.

Alvast bedankt!
Groetjes, Lauren.

anne_bento

Re: Sectolin Thermorijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 13:25

Ik heb deze laarzen nu een tijdje en ik kan ze echt aanraden. Ik ben een enorme koukleum maar heb nog geen momente koude voeten gehad in deze laarzen. Ze zijn lekker om mee rond te lopen, maar rijden kan ook prima ermee. Aan de bovenkant zit nog een dingetje waarmee je m strak kunt trekken. Ik heb hele smalle benen en kuiten, ze zitten bij mij wel ruim maar niet overdreven ruim.