ik heb samen met m'n zus bianca patricia en melodie verzorgt van herfst 2007 tot en met begin zomer 2008
nu ben ik heeeeeeel erg nieuwschierig hoe het nou met ze gaat
zal even een korte beschrijving geven van beide

melodie:
raon (in de lente had ze een roze gloed), dochter van patricia, en zou ook van een wedstrijd schimmel hengst zijn. toen we haar verzorgte was ze 2 en zou 15 juni (later werd dit dus 15 mei zodat ze maar snel ingereden kon worden, weet niet welke het echt was), ong. 1.40 hoog, ze schrok toen nog erg heftig van groot verkeer (dit kan verandert zijn) ze was ook toen nogal eenkennig. ze was ook al beleerd voor de wagen.
laaste wat ik gehoord heb van haar is dat ze verkocht is naar een manege of een slager

patricia
vos, toen 6 jaar, merrie, had nog wel eens last van overgewicht, kon nog wel eens eigenwijs zijn met rijden (bokje geven als ze er niet mee eens was), waarschijnlijk een kruising tussen een shet en een welsh, ong. 1.30 hoog, moeder van melodie, schrok niet zo snel en kon ook voor de kar en was daar ook rustig bij.
laaste wat ik van haar heb gehoord is dat ze nog bij de baas stond maar er niet meer op haar gereden ofzo kon worden omdat ze onhandelbaar zou zijn
zoals je leest zijn dit dus geen positieve berichten over ze en daarom wil ik graag weten of dit echt waar is of niet, dus als iemand ze herkend stuur een berichtje
hier nog even wat foto's en youtube filmpje:
http://www.youtube.com/user/hiphorse14# ... zKIcd7jJQE