Charles Owen cap licht beschadigd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Lovely

Charles Owen cap licht beschadigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 18:55

Hallo,

Gister wedstrijd gehad en toen ik mn Charles Owen Hampton cap weer in het zakje wou doen glipte hij uit mn handen.. Hij viel maar van minder dan 1 meter en er zit dus nu een beschadiging in het fluweel.. Het is klein maar toch opvallend want je ziet het 'plastic' wat onder het fluweel zit |( . Wat zou ik hier aan kunnen doen en zit er ook garantie op deze caps? Ik heb hem nog maar een paar maanden en gekocht bij horseriderclassics :) . Vind het echt heel erg zonde |(

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:01

je hebt sowieso geen recht op garantie als je hem zelf uit je handen laat vallen... Weet verder helaas niet wat je kan doen om de beschadiging te herstellen

iloonaa__

Re: Charles Owen cap licht beschadigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:04

ja dat is erg zonde, maar je moet altijd heel voorzichtig blijven bij fluwelen caps
ik ben ook ontzettend zuinig op mij CO :+:

x_Lovely

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 19:14

Ik ben ook erg zuinig op mn charles owen! Hij gaat altijd mee in de doos bij aankoop en het charles owen zakje als we op concours gaan. Thuis ligt hij ook op een veilige plek. Net na het rijden toen ik hem dus veilig wou opbergen, glipte hij uit mn handen :-(.. Vind het echt heel erg... Zou je misschien met een klein stukje fluweel het 'bij kunnen plakken?' Ik weet niet zo goed wat ik moet doen...

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 19:20

ik ben bang dat dat er ook niet mooier op word
ik leef met je mee, weet precies hoe vervelend dat is als zoiets gebeurt
je zou anders contact kunnen opnemen met CO of er iets te doen valt, en of ze anders een stukje fluweel kunnen opsturen zodat je het kan proberen te verhullen?! ik weet het anders ook niet
en je gaat natuurlijk geen cap wegdoen vanwege 1 plekje :+ proberen kan altijd! :)

x_Lovely

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 19:29

Ja ik vind het ook verschrikkelijk zonde en heeeeel jammer, maargoed het is gebeurd. Ja dat zou ik natuurlijk altijd kunnen proberen.. :-)

Zijn er misschien mensen die dit ook gehad hebben en wat heb je toen gedaan?