Overschakelen van onderlinge wedstrijden naar officiele weds

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anouska15

Overschakelen van onderlinge wedstrijden naar officiele weds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 18:23

Beste paardenliefhebbers,

Ik ben van plan om binnenkort over te gaan van de onderlinge wedstrijden naar de officiele wedstrijden.
Nou is mijn vraag, ik heb veel wedstrijden gereden onderling. Tenminste onderling, ook voor paarden buitenaf maar niet officieel zeg maar, en ik heb daarbij veel edstrijden gewonnen zowel in de B en L dressuur als met springen in de 70 cm. Maar mijn vraag is dan op welk niveau ik ongeveer zou zitten. Betekend dit dat ik gewoon B rij of dat er toch nog wat meer in zit. En hoe groot vonden jullie die overgang?

Is best moeilijk in te schatten voor jullie denk ik, maar vraag het toch maar :P Kijk er best tegen op namelijk(A)

xxxc

Science90

Re: Overschakelen van onderlinge wedstrijden naar officiele weds

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:24

Volgens mij ben je gewoon verplicht om B te starten, omdat je geen geregistreerde punten hebt in de L.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 18:27

Ja dat wist ik wel, maar qua rijden, kun jij een beetje inschatten wat je rijd als je telkens wint?

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 18:53

bedoel je welk niveau? ik snap je vraag niet helemaal ;)
het niveau ligt eraan welke oefeningen je zelf kunt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 20:55

Dat is totaal niet in te schatten. Op onderlinge wedstrijden wordt er vaak soepeler gejureerd. Ik doe dat ook vaker en het wordt ook echt van tevoren gevraagd dan om mild te jureren.

Zonder jou te zien rijden is het niet mogelijk om te zeggen of je de klasse B goed beheerst.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 21:27

Wij kunnen van achter de pc niet zien of je B beheerst daar heb je als het goed is een instructrice voor. Onderling en de F-proefjes worden wel soepeler gejureerd dus je moet niet verwachten dat je hetzelfde scoort op een officiele wedstrijd als op een onderlinge wedstrijd.

Kimberley6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 16:09

Ik ben zelf ook van onderlinge clubwedstrijdjes officieel gaan rijden, met die onderlinge wedstrijdjes had ik hoge punten terwijl de wedsrijden die ik officieel reed veel lager zijn. Het ligt er echt aan hoe ze met de onderlinge wedstrijd jureren. Ik ga er nu gewoon van uit dat het officiële niveau hoger is dan bij de onderlinge wedstrijden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 16:10

moeilijk te zeggen. op onderlinge wedstrijden wordt wel vaak wat soepeler gejureerd dan bij officiële. Het hangt natuurlijk ook van de concurrentie af hoe vaak je wint :)

veel succes in ieder geval!