het is een lang, misschien onsamenhangend verhaal maar hoop dat jullie even de tijd willen nemen om het te lezen.
Een vriend van mij heeft zo'n 1,5 jaar geleden mijn eerste paardje terug gekocht aangezien ze anders naar de slacht zou gaan.
Hij zou alles betalen het enige wat ik moest doen was alle zorg op me nemen, dit deed ik natuurlijk maar al te graag, en nog steeds.
Nu zit het zo dat hij de stalling niet meer kan betalen en nu zo'n 600 euro betaalachterstand heeft.
De staleigenaar belt mij elke x op om te vragen (en nee niet vriendelijk) wanneer hij z'n geld nou eens krijgt en dit en dat...
natuurlijk snap ik dit maar helaas kan ik er niks aan doen behalve die vriend van mij aansporen.
Nu werd ik net gebeld door mijn moeder dat de staleigenaar naar haar had gebeld en mee had gedeeld dat hij behoorlijk boos is en hij er niks meer voor doet en ik elke dag zelf moet voeren.
Ik zit er een beetje doorheen...ik wil mn paard daar graag weg hebben en bij mijn andere paard stallen(die stal is wat goedkoper en ik wil haar dan zelf gaan betalen) omdat ik het nu onwijs druk heb met het heen en weer sjeezen tussen 2 stallen, maar ik mag haar dus niet meenemen en moet nu ook nog zelf gaan voeren.
ik zit eigenlijk een beetje op het punt dat ik de trailer wil pakken en mn paard daar sneaky weg wil halen, want ik ben het best zat, zoals ik al zei, ik zit er tussen in !
die vriend van me heeft gezegd dat hij hoopt het deze maand af te kunnen betalen, maar ik krijg hem niet aan de lijn en weet dus niet of het hem deze maand lukt .
als ik die 600 euro had had ik het uiteraard allang afbetaald, maar ik heb het niet.
wie o wie heeft tips voor mij? Wat kan ik wel en wat kan ik absoluut niet doen ?
alvast heel erg bedankt en nogmaals excuses voor het onsamenhangende verhaal !
groetjes Wendy