Ik ben al een tijdje aan het rond neuzen en kom toch steeds weer op 1 merk terecht, de GARMINS. Speciefiek heb ik nu de DAKOTA 20 op het oog (al wisselt dat de laatset tijd nog wel eens)http://www.garmin.nl/product/?pid=010-00781-01#fragment-1
Maar ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen in gebruik. Als je op coordinaten rijd wordt er namelijk hemelsbreed gerekend hoe ver het is tot het volgende punt. Valt dit mee of tegen? Is het verwarrend?
En hoe is het in gebruik? Kan je onder het rijden gewoon alles uitvoeren? Is het bereik altijd voldoende? En hoe hebben jullie het bevestigt?
Kortom ervaringen gezocht over specifiek deze GPS maar ook over anderen zijn welkom
Zoek functie is gebruikt maar zonder gewenst resultaat, laatste topic is van ruim 3 maanden terug

vond je gps de route op de hoge veluwe nog niet lang genoeg?! moest perse de route terug er ook nog bij?! hihi
.
. Ik heb er geloof ik ook de wandelkaart bij uitgezocht. Komend voorjaar wil ik hem wel eens uit gaan testen op bekend terein