Wat ik wilde vragen.
Ik heb vande week deze grappige(mislukte) foto's gemaakt en zou graag commentaar horen van een jury.
Normaal gesproken rijd ik dit paard niet,behalve als dat gevraagt word.
Dit paard is een paar maandjes op rust gezet geweest door twee blessures.De eerste kwam door verkeerd rijden.Een simpel L proefje zat er uiteindelijk nog maar net in.

Nu is hij twee weken geleden weer opgepakt,maar nog zeer zeker niet 100% terug fit.Van de week heb ik er zelf drie dagen mee gereden waarvan ook deze foto's.Zelf bekijk ik foto's altijd super serieus en werk er weer mee.
Advies van andere is ook welkom vandaar dat ik er een jury vraag van heb gemaakt

Het is natuurlijk maar een fragment maar ook daar kan men al veel over vertellen.
foto1 een arbeidsdrafje over de diagonaal,waarbij de foto werd genomen toen ik aanstalte maakte om een volte te beginnen.
Foto 2 een schouderbinnenwaarts waar ze absoluut niet reageerde op mijn been(zie mijn been net een schop verkopen),bewust 3 sporen.
foto 3 Liet haar lopen tussen verzameld en arbeidsdraf in.Helaas keek ik hier net om en moest lachen dus mijn houding is naatje,maar het paard bleef het zelfde lopen.Net uit de bocht.
Op alle foto's is hij licht in de hand ook al lijkt dat niet altijd zo te zijn.
Waar ik benieuwd naar ben is,wat ziet het oog van een jury?Welk commentaar zou horen bij de foto's(het paard,niet mijn houding).En kan men een gokje doen naar de klasse die bij het paard zou kunnen horen?(let op dat ze op de foto's dus niet 100% fit is nog)
Brandt maar los