Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Sim_ schreef:LosseTeugel schreef:volgens mij mag je niet met een mexicaans hoofdstel dressuur starten
tenminste zo is het mij ooit eens vertelt
nu verandert het altijd hier en daar dus...
het kan ook veranderd zijn al
Je hebt gelijk.![]()
Ik ben in de war met springen.
Jeanneee_ schreef:Regelement:
Het gebruik van een trenshoofdstel met africhtingsneusriem, rechte neusriem, Mexicaanse neusriem, een zgn. gecombineerde neusriem (de gecombineerde neus-
riem bestaat uit een rechte neusriem, welke aan de voorzijde is voorzien van een lus, waardoor een tweede riem - de zgn. sperriem - wordt geleid welke onder de trens langs wordt bevestigd) en een zgn. gecombineerde keel/neusriem voorzien van een enkele trens is verplicht. Voor toegestane neusriemen zie bijlage. Wijzigingen hierop worden vermeld op de website van de KNHS. Een te strak aangesnoerde neusriem zal als wreedheid worden aangemerkt
Mexicaanse neusriem is dus toegestaan.
De reden is mij onbekend maar volgens mij krijgt ze er nooit echt commentaar op

als ik jou was zou ik niet investeren in een nieuwe hoofdstel maar in meer/anders les
. Desondanks had ze wel 2 winst en een 1e prijs
mistid schreef:Heb mijn zusje een keer voorgelezen, zette een superproef neer maar jury vroeg aan het eind of ik wel wilde komen. Of ze de volgende keer alsjeblieft die verschrikkelijke neusriem kon omruilen. Desondanks had ze wel 2 winst en een 1e prijs