Weet niet of het hier goed staat, maar anders hoor ik graag waar het moet.
Een vriendin van mij (ook hier op bokt) heeft laatst een rijbroek verkocht via bokt. De persoon waar de rijbroek aan verkocht is PBde dat het geld van de broek over was gemaakt. Zij geloofde dat, en stuurde de rijbroek op naar het opgegeven adres. Echter keek ze niet eerst op de rekening, maar verzond eerst het pakket (niet slim, maar oke)
Een dag later was het pakket netjes aangekomen zoals beloofd. Toen keek ze pas op haar rekening en zag dat de rijbroek wel betaald was, maar de verzendkosten die er bij kwamen niet. En er stond echt duidelijk dat de prijs ex verzendkosten was.
Helaas past de persoon waar de rijbroek naar verzonden is niet, en heeft ze deze weer op bokt aangeboden. En ze is ook niet van plan om de verzendkosten nog over te maken, ook niet als de broek wel gepast had.
Ik hoop dat iemand weet hoe we dit kunnen/moeten oplossen.
En vragen wie de broek verkocht, en wie hem kocht ga ik niet op antwoorden
De enige oplossing is een EA-moderator inschakelen, zij kunnen een bemiddeling in gang zetten. Overigens zal ze dat zelf moeten doen, dat kan niet door derden gebeuren zeg maar.
Hierbij ook meteen een slotje. topic hoort idd niet op TAO... De juiste plaats was FZ geweest, en daar krijgen topics ook een slot zodra ze beantwoord zijn