Petrie conventry lak <3 ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind je van deze laars ?

Heel erg fijn, zitten lekker, gaan niet snel kapot
Geen stemmen
Zijn leuke dingentjes, maar in vergelijking met mijn andere laarzen, vind ik deze wat minder.
6 (50%)
Zijn goed bestand tegen alles, niet alleen rijden, maar ook door de bak wandelen en stallen doen.
1 (8%)
vreselijke dingen, gaan snel kapot, en zitten niet lekker
5 (41%)

Totaal aantal stemmen: 12

Maureen_M

Petrie conventry lak <3 ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 21:49

Kwam ze net tegen, ik zelf vind ze echt sjiek uitzien :) ik weet dat ze duur zijn, daarom zou ik ze niet direct kopen :P maar man wat een pracht dingentjes zeg :D

ik ken mensen met de gewone petrie conventry, iedereen zegt dat deze fijn zijn. Maar omdat dit lak is.. kan de kwaliteit dan verschillen?

Ik wil graag iedereen zn mening weten over deze laars :) ook over hoe die uit ziet mag je je volle mening gooien :)

brand los :D ! en stem vooral op de pol :)

heirbij een foto van de petrie conventry lak <3
Afbeelding

delerium

Re: Petrie conventry lak <3 ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 12:14

HAR -> RUI

Jestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:16

Ik vind het een heel chique laars maar zou het zelf niet zomaar als trainings laarzen gaan gebruiken dit omdat ik veel te bang zou zijn dat ze beschadigen en daardoor niet meer mooi zouden zijn.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:18

Jestek schreef:
Ik vind het een heel chique laars maar zou het zelf niet zomaar als trainings laarzen gaan gebruiken dit omdat ik veel te bang zou zijn dat ze beschadigen en daardoor niet meer mooi zouden zijn.

Ik vind ze geweldig, maar durf ze gewoon niet aan te trekken. Tijdens training niet en zelfs niet op concours. Je zou er maar een krasje opkrijgen.. :7

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 17:34

ja dat klopt...

vond ze wel ontzettend cool :D !!!

loveeguess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:37

Prachtige laarzen

zafira_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:40

k vind ze wel mooi, maar k vind hetr een beetje te veel lak! K zou ze zelf ook nooit kopen/aandoen!
Maarja iedereen zijn eigen smaak, gelukkig :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:41

Ik ken iemand met laklaarzen, ik weet niet zeker of het petries zijn, maar dat zou erg goed kunnen. Maar je moet echt heeeeeel erg voorzichtig zijn. Zij heeft haar ietwat lompe paard een keer om haar voeten gehad, en toen was de laklaag behoorlijk beschadigd. Met onderhoudsspul is dit wel weg te poetsen, maar kleine krasjes zul je wel altijd houden en door de laklaag vallen ze meer op.

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:43

Ik heb ze vorige week in het echt gezien, wilde ze ook maar heb het toch niet gedaan. Het exemplaar dat in de winkel stond zaten al krassen op en was al een stukje lak afgebladerd, het zag er echt niet uit want daaronder is het niet zwart. Ik denk dat als die laarzen eenmaal goed ingereden zijn en ietsjes zijn ingezakt dat ze dan echt lelijk worden... Volgens mij is de kwaliteit van de laklaarzen van DeNiro wel wat beter, maar dat durf ik zo niet zeker te zeggen.

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:44

Ikzelf heb de gewone coventry. Ben er niet zo tevreden mee. Ze "deuken" snel in, en het leer werd bij mij heel snel lelijk en beschadigd heel snel. Wellicht dat dat bij deze lak-versie anders is..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:13

Ik heb deze niet, maar wel 2 paar laklaarzen van Derby. Die kan ik echt aanraden, ik doe er alles mee (waaronder gewoon lekker in de modder en slijk lopen) en na even afspuiten met water zien ze er weer als nieuw uit!

Dubbelblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 18:40

Nee dat zou ik ook niet aan durven! Wel mooi, maar idd net teveel lak

cillebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 19:50

ik heb in januari petries model coventry besteld in het bruin en mag ze hopelijk binnenkort gaan halen. Ik kijk er naar uit om ze te gebruiken. Alleen wel balen dat ik net men voet gebroken heb en nog eerst 6 weken in de bot moet :-)

lydia_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 02:00

ik vindt het model echt supper eruit zien alleen de lak verschrikkelijk..

yaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 17:56

heel erg chique, zou het zelf wel nooit dragen

Marls

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:00

Misschien een tip je hebt nu bij EJ misschien ook wel bij Divoza nieuwe QHP laarzen en dan is het bovenste deel van lak met een paar glimmende steentjes. :)

Als je intypt op www.google.nl QHP laarzen met lak krijg je een foto. (2e rij 1e foto. Om even precies te zijn ;))

Mariindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:06

Ik ben ook op zoek naar laklaarzen! Alleen hoorde inderdaad dat de lak snel krast/afbladert. Vriendin van me heeft haar laarzen zelf samen laten stellen bij Lipica. De voet en het binnenstuk van gewoon leer, en het buitenste van lak. klinkt heel raar zoals ik het zeg, maar ziet er heel netjes uit.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 21:11

xmarlies96 schreef:
Misschien een tip je hebt nu bij EJ misschien ook wel bij Divoza nieuwe QHP laarzen en dan is het bovenste deel van lak met een paar glimmende steentjes. :)

Als je intypt op http://www.google.nl QHP laarzen met lak krijg je een foto. (2e rij 1e foto. Om even precies te zijn ;))

Als je deze koopt, ben er dan wel op voorbereid dat je de kosten van ritsen vervangen er nog bij moet tellen en het lak en de steentjes vast ook binnen no time erafvallen.
Ik heb de gewone QHP's, wat een vodjes, de laars is aan de binnenkant zo ver afgesleten dat je als je voor me staat gewoon een heel grijs stuk ziet, ik geloof dus nooit dat die lak en steentjes langer dan een paar maanden blijven zitten.
QHPrullaria's zitten in een heel andere prijsklasse, maar de kwaliteit is ook heeeel anders.