[PG] YA Spirit, bijna 3jarige schimmel AV ruin. (in Belgie).

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

[PG] YA Spirit, bijna 3jarige schimmel AV ruin. (in Belgie).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 19:36

Ik zou het erg leuk vinden om in contact te komen met de eigenaar van de zoon van mijn merrie.

Zijn naam is YA Spirit, hij is een arabische volbloed ruin, geboren in 2008, kleur schimmel.
Vader is A.F. Barahbay, moeder YA Destiny (mijn merrie).

Spirit heeft tot een aantal maanden geleden bij Arabian fantasie gestaan, hij is verkocht naar iemand in Belgie.

Link naar een filmpje van Spirit;

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:04

Zou je geen kontakt kunnen opnemen met Arabian fantasie en vragen aan wie hij verkocht is?

Daarbij als volbloed arabier zou de AVS of BAPS je ook kunnen helpen aan de informatie.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 21:23

Ik heb arabian fantasie inderdaad gevraagt om mijn emailadres aan de koper te geven, maar toen was hij daar al weg. Het zou dus ook best kunnen dat zijn nieuwe eigenaar helemaal geen behoefte/interesse heeft in contact. Ik weet ook niet of de koper een particulier is.

Via AVS/BAPS is inderdaad ook een idee. Het is niet zo dat ik dringend contact wil met de nieuwe eigenaar van Spirit, maar ik zou het wel erg leuk vinden om eens een fotootje te zien, hoe hij uitgroeit, hij is het enige veulen van mijn merrie en hij lijkt erg veel op haar (ook in karakter, schijnt). Vandaar dat ik het ook nog even via bokt probeer, wie weet kent iemand hem.