Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Natasja_ schreef:Bij het drunensruiterhuis waar ik mijn hoedje gehaald heb vertelden ze 1 maat kleiner dan je cap.
Maar het model moet wel op je hoofd passen anders heb je er nog niets aan!
.Dressuurgek schreef:Ik zou zoiets wel vooraf even passen want de vorm van het hoedje past niet altijd op de vorm van je hoofd. Bij een cap heb je vulling rondom zitten waardoor het bijna altijd wel past maar een hoedje is 'hard' aan de binnenkant en vormt niet meer mee dus 't moet passen anders vliegt je hoedje in de uitgestrekte galop van je hoofd af
, de laatste en ze ging ze ook niet meer inkopen want de handel in de hoedjes is niet zo druk de laatste tijd. Sjolvir schreef:Niet via internet bestellen!
Hoedje moet goed klemvast op je hoofd zitten!
Moet je echt gaan passen.
Je kan er wel wat aan rommellen bv (niet lachen) inlegkruisje erin plakken, maar is echt ander
verhaal dan een cap.
Aangezien hij eingelijk zonder bandjes als je je hoofd naar beneden steekt moet blijven zitten.
Ik zie L1+6, ben je in ieder geval wel op tijd met je hoedje bestellen.
Wel beetje doorrijden he! In de klasses, anders loop je de kans dat tegen de tijd dat je met het hoedje mag rijden
ze zowiezo nergens meer gebruikt mogen worden, wegens veiligheids regels van de accomodatie en de vraagprogramma's
(hier ligt ook nog een hoedje te wachten op ooit... weer in gebruik nemen...)
Hyposjuhhh schreef:Ik zou niet via internet bestellen! Een hoedje dat niet perfect past is echt een ramp. Ik zou altijd echt even gaan passen.
Als ik in je profiel ga kijken vraag ik me wel echt af waarom je in vredesnaam een hoedje gaat kopen? Hoedjes zijn erg duur om thuis mee te rijden ofzo. Bovendien groeit je hoofd nog, dus zou ik het erg zonde vinden om nu al zo veel uit te gaan geven aan een hoedje.
Sjolvir schreef:hmm, hou er rekening mee dat op veel evenementen hoedje in show ook al niet echt wordt geappricieerd,
als ze veiligheids eisen hebben.
Heb je overigens hoedjes gepast van je mederuiters?
En zorg dat je soorgelijk hoedje koopt, anders staat het ook raar, als jij hele andere hebt.
.