smakkende shet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BiHB

smakkende shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 11:15

Ik weet niet of het hier goed staat...

Het valt mij op dat mn pony de laatste tijd enorm smakt met hooi eten...
Volgens mij mankeerd ie niks, hij gaat ieder half jaar op controle bij de tandarts, hij eet prima, en ziet er goed en gezond uit.
Hij staat er ook super relax bij en kijkt nogal "chill" uit zn ogen, maar hoe meer je erop gaat letten, hoe raarder het geluid eigenlijk is...

Hebben meerdere mensen een pony die zn eten zo duidelijk laat horen tijdens het eten??

Jestek

Re: smakkende shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 13:55

Mijn paard hoor ik ook eten maar denk dat dit meer dan normaal is hoor. Als je het niet vertrouwd laat je de tandarts toch nog een keer komen en anders de DA?

BiHB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 14:14

De tandarts komt ( als t goed is ) ook weer in maart, ik zal ook wel vragen of t iets kan zijn.... Maar ik maak me niet echt zorgen, hij ziet er goed uit, is perfect op gewicht en is vrolijk, dus ernstig zal t sowieso niet zijn...

Bedankt voor je reactie!!
Ik vraag me vooral af of er nog meer beestjes zijn die zo hoorbaar eten / smakken

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 13:13

Een welsh bij mij op stal smakt ook zo vreselijk als hij zijn hooi eet. ook niks mis met het gebit, het is gewoon een asociale eter

Kimberley6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 17:31

Mijn verzorgpaard smakt ook best erg,, hij heeft bovendien nog iets anders raars,, als hij iets lekkers op heeft gaat hij op zijn tong staan zuigen?! beetje raar, maar vind het wel grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 01:26

Denk dat hij gewoon wil laten weten hoe lekker het is ;)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:59

wij hebben een shet op stal die soms spontaan begint te smakken en rare geluidjes maken

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 08:42

Mijn pony doet dat niet tijdens het eten maar na het eten, dan staat ze nog minstens 10 minuten heel hard te smakken! ik heb altijd het idee dat ze dat meer doet omdat ze t dan zo lekker vind dan dat er iets aan de hand is...

MeAndHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 20:45

Haha, ik heb nog nooit zo op gelet, bij mijn verzorgpony's ;)
Maar volgens mij kan het geen kwaad...?