Cap Kiezen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rhendera

Cap Kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 17:20

Ik ben op zoek naar een nieuwe cap aangezien mijn huidige cap én te klein is en hij toch wel versleten is nu.
Er lopen al heel wat topics over caps hiero, maar ik zou graag 'persoonlijk' advies willen.

Ik wil max €120,- uitgeven aan een cap (iets eroverheen kan opzich ook, maar liever niet).
Ik heb pas twee HH caps gepast, maar jeeetje, ik vindt ze vrij zwaar en wat een champignonhoofd :=
Mijn huidige cap is maat 53, en ik heb een cap van maat 56 opgehad die goed zat, maar kan goed zien
dat die caps een stuk groter zijn!

De cap moet of zwart of bruin zijn, en het 'champigonhoofd' idee een beetje ontwijken, en goed ademend en niet te zwaar zijn.
Mijn oog valt zelf op de Uvex (al vindt ik die niet echt mooi) en de BR Viper. Een beetje dat soort modellen.

Hebben jullie nou nog merken/ type caps die jullie mij aan zouden raden?

Armanie

Re: Cap Kiezen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 22:03

charles owen!!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 22:05

Je wilt dus zeg maar een kunststof buitenkant, geen stof zoals de traditionele modellen?
Ik vind HH zelf erg fijn, en dat champignon idee heb ik echt totaal niet met de huidige caps. Ik heb zelf een Kavalkade cap en een bruine HH pro plus.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 22:06

Ik heb zelf ook een HH cap. De Pro Leather om precies te zijn. Vind het een heerlijk ding.. Ook niet het idee dat ik een champignonhoofd heb. :+
KLIK of wel? :+

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 11:18

Kunststof of de 'traditionele' bedekking maakt me niet zoveel uit. @ sodeletuut : bij Jou niet maar ik heb een vrij Klein/smal hoofd, dus bij mij ziet het er toch een tikkeltje anders uit. Ik vind de HH Pro erg zwaar vergeleken met mijn huidige cap. Charles Owen heb ik nog nooit van gehoord, zal eens gaan zoeken.

Furias

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 12:31

Kijk is op verschillende web winkels of rijd naar een winkel in de buurt. :)

Look_at_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:04

Heb je al eens een Uvex of die van BR geprobeert? Bij mijn vriendin stonden die caps juist heel erg als champion op haar hoofd.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 19:19

Nou het is een BR Viper pro geworden. Iedereen bedankt voor het advies! :)

@ Furias, Dat had ik mezelf ook wel bedacht, maar ik vraag hier om de meningen van andere bokkers, om hun ervaringen, en niet de verkooppraatjes.

@ Look_at_Me ik had ze beide nog niet geprobeerd, alleen de HH. In de plaatselijke ruiterwinkel hadden ze niet veel aanbod, vandaar dat ik nog niet veel gepast had. Champignonhoofd was met de HH's veel erger dan de Uvex en BR caps die ik op gehad heb.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:33

Ik heb de HH pro plus, ik vind het een super fijne cap, bij mij valt het gelukkig wel mee met het champignonnenhoofd. :=

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 13:26

ik heb een Harry's Horse Rijhelm Pro Plus
een hele fine cap en bij ooteman.nl maar 57,50