Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vervolgens deed paps óók nog is de klep van de trailer niet bepaald subtiel dicht, dus poown in de stress
) en daarna kennis laten maken met zn nieuwe vriendjes... Ging allemaal vrij makkelijk eigenlijk. Merk wel dat ie nu pas een beetje gesettled is. Wandelen heb ik gelijk de volgende dag geprobeerd, maar dat was nog niet zo'n succes
Afgelopen weekend wel goed gegaan... En dan heb ik een idioot makkelijke poown..
dan vind ze het niet leuk als ik de deur dicht doe want ze is doods bang voor vreemde mense ze mag me moedder nog steets niet ! ze is altijd bang dat ik er achter laat dan ga ik naar de caravin eten en me eigen ding doen en dan ga ik weer naar het paard je dan ga ik met haar struttelen in de wei of paddoc dan doe ik borstelen als ze het toe geeft dat het genoeg is en dan gaat het zadel er op en effe stappen en 2 rondjes draafen en laat ik haar kenis maken met de mense die haar eten geven en zoo en dan lekker op stal met lekkers