Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze zijn er allemaal een keer naast gegaan en de liefde was over... (hij is af en toe ook best wel heel vervelend
). (de eerste twee hebben het nog geen maand volgehouden en de andere een half jaar).
.
. Behandel dr alsof ze van mij is (in positieve zin: heb alles voor die gekke merrie over
).
.
(graag zelfs )Ze betaald verder helemaal niks, wil ik ook niet hebben. De enige eis is dat ze zelf de stal mest op de dagen dat ze rijd,en zo af en toe keer mee helpt drollen wippen uit de wei.
!
Maar heeft een hoop verantwoordelijkheids gevoel! Ze mest keurig netjes de stal altijd, en gaat dan pas rijden. Netjes alles schoonmaken en opruimen na die tijd! Ze doet het netter dan mijn zusje !
!
. 
Appy_Powerr schreef:Pfff... nou, wij zijn opzoek naar een 3e bijrijdster (ivm enorme stalverhogingen die ze kunnen doorvoeren: ineens 20 euro pm erbij)
Maar wat is dat vreselijk, iedereen wil wel en als puntje bij paaltje komt haken ze gewoon af. Laten niks meer van zich horen of doen het af met een smoesje. Het moet idd wel klikken, mijn bijrijdster is ietsie jonger dan mij, dat scheelt ook wel.
. Ik ben 35, zij is 30.
). Soms ben ik dan gewoon thuis te druk om naar mijn paard te gaan, of ik ben helemaal uitgeblust. Mijn paard is er wel zo eentje wat het leuk vind om te werken, dus om haar anders maar te laten staan vind ik ook zo wat. Nu krijgt ze wat extra beweging, en daar ben ik heel blij mee. Mijn bijrijdster hoeft ook geen cent aan me te betalen hoor. Ze helpt mij en mijn paard, ik vind niet dat ik daar geld voor moet vragen. Ze wou al spulletjes voor mijn paard kopen (zoals bijv. dekjes, zweep voor haarzelf etc etc), maar dat hoeft allemaal niet van mij. Ik heb troep zat
Zakje appels bij wijze van vind ik al goed
Ik rij nu ruim 2 jaar een paard van 21 bij. Heerlijk dier, grootste goedzak die er bestaat. Kan lekker recreatief rijden, want heel veel meer dan dat zit er niet in omdat hij erg stram is. Dat geeft voor mij ook helemaal niet, want ik heb verder geen ambitie, 't is en blijft mijn hobby voor nu ongeveer 15 jaar.