Rijlaarzen OHP Madonna

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anoniempje1

Rijlaarzen OHP Madonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 18:30

Heeee
Ik weet niet of het hier hoort maar ja.....
Ik had een vraag. Ik ben helemaal verliefd op de QHP Rijlaars Madonna. Maar die is voor kinderen..... (ik ben zelf 14 en mijn voeten groeien niet meer) En die hebben smalle kuiten...... En tsja.... Ik heb maat 35 (paardrijlaarzen 36 pas ik ook wel) en korte benen (als ik "recht" meet dan is dat ong. 30 cm), dus kunnen niet hoog zijn. Mijn kuit is rond de 36 cm, en daar is de maat 36 met kuitmaat 31, als je al wijde versie hebt. Weet iemand of je die rijlaarzen ook in een volwassenmaat kunt bestellen? Of dat er laarzen zijn die er heel erg oplijken (ook qua prijs, moet onder de 200 euro zijn) En nee, laarzen op maat heeft geen zin want die ene keer dat ik op een manege paardje rijd heeft ook niet echt veel zin vind ik ;) Hier een foto van de laarzen:
Afbeelding ik hoop dat de foto het doet en iemand mij kan helpen :)
Laatst bijgewerkt door anoniempje1 op 14-02-11 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijketjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:34

Ik volg dit topic even..

Vindt het ook erg mooie rijlaarzen, maar ik ben 24 jaar en heb zeker niet de kleinste kuiten!

Ik heb de laarzen ook gezien bij paard 2011, helaas heb ik het toen niet gevraagd ivm de drukte bij de stand.

lovey_ou

Re: Rijlaarzen OHP Madonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 18:55

Ik vrees dat dat toch wel lastig gaat worden maar misschien pas je ze wel bij maat 35 hoort kuit maat 28 en bij maat 36 kuitmaat 29,5 en er zit elastiek in alleen de hoogte is bij de 1 35 en de ander 37.
Ik zou wachten tot je bent uitgegroeid want dat ben je nog niet op je 14de en de lengte van je been en je kuitmaat kan erg verandere

Lipica is ook een oplossing echter ziet die er wel anders uit dat word op maat gemaakt en begint bij 195 en dan komt er nog kosten bij voor de lakjachtkap zoals dit:

Afbeelding

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 19:02

lovey_ou schreef:
Ik vrees dat dat toch wel lastig gaat worden maar misschien pas je ze wel bij maat 35 hoort kuit maat 28 en bij maat 36 kuitmaat 29,5 en er zit elastiek in alleen de hoogte is bij de 1 35 en de ander 37.
Ik zou wachten tot je bent uitgegroeid want dat ben je nog niet op je 14de en de lengte van je been en je kuitmaat kan erg verandere

Lipica is ook een oplossing echter ziet die er wel anders uit dat word op maat gemaakt en begint bij 195 en dan komt er nog kosten bij voor de lakjachtkap zoals dit:

Afbeelding

Als je goed leest heb ik kuitmaat 36 cm...... dus 28 cm gaat niet passen..... En laarzen op maat maken vind ik te duur zoals je leest ;) Overigens wel mooie laarzen.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 19:05

ooh sorry las het verkeerd............
en in je OP staat dat je er niet meer als 200 euro voor wilt uitgeven en met lipica zit je daar niet ver boven en bovendien is dat op maat gemaakt ;)

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 19:57

Oowh okee, kun je me misschien een link sturen? Waar je die laarzen op de foto kan laten maken? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:00

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:19

lovey_ou schreef:
Afbeelding

die laarzen zijn mooi waar kan je die kopen

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 10:24

lipica rijlaarzen, als je de bovenstaande posten gelezen had

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 18:13

Houd er wel rekening mee dat het QHPrullaria's zijn. De kwaliteit is om te janken! Ik heb de vorm zonder lak, en ik heb ze nu 3kwart jaar, binnenkant is echt helemaal grijs, ritsen 2 keer vervangen, binnenzooltje los waardoor ze nu een nog slechter voetbed hebben. Voor mij eens en nooit meer! Voor die prijs kun je niet alles verwachten, maar wel meer dan dit.
Ik zou ook voor Lipica's gaan met dat budget, geen topkwaliteit voor die prijs maar zeker beter dan QHP!